مدیرکل ثبت احوال استان؛

تاخیر در صدور کارت هوشمند ملی موقتی است

1398/10/26 - 09:51 - کد خبر: 12212 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم نگران تاخیر صدور کارت هوشمند ملی نباشند گفت: این تاخیر موقتی است.

به گزارش نصر به نقل ایرنا، احد جودی روز پنج‌شنبه در گفت و گویی افزود: ضمن اینکه برگه هایی که از سوی ثبت احوال در هنگام ثبت نام کارت هوشمند ملی به مردم داده می شود دارای کد رهگیری بوده  و از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است.
وی همچنین در مورد عدم حذف شناسنامه ها با وجود کارت هوشمند گفت: حدود ۸۵ درصد مردم در سامانه ثبت کارت هوشمند ملی ثبت نام شده و با رسیدن این رقم به ۹۵ درصد و با صلاحدید  دولت شناسنامه ها حذف و جمع آوری می شوند.
جودی با بیان اینکه مدت زمان تعویض شناسنامه و ثبت نام کارت هوشمند در شهرستان ها به کمتر از یک روز کاری رسیده است گفت: طبق تفاهم نامه های امضا شده با سازمان ها و نهادهای دولتی و بانک ها و همکاری آنها با ثبت احوال، می توان روند اخذ کپی مدارک را حذف کرد.
وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی مردم در ثبت احوال به روز است افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر و سریع، با اثر انگشت هویت فرد شناسایی و مدارک قابل ارائه می باشد.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور از تسریع در ارائه خدمات به مردم از سوی ثبت احوال خبر داد و افزود: در آستانه انتخابات، ثبت احوال به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
تاخیر در صدور کارت هوشمند ملی موقتی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار