خبر/

سرمست دیشب از طریق زمینی وارد تبریز شد + تصاویر

1403/07/12 - 09:53 - کد خبر: 121982 نسخه چاپی

نصر: دیروز پس از آنکه آیین معارفه رسمی سرمست به علت لغو پروازهای مسافرتی به بعد موکول شد ، وی به احترام مردم و مدیران ضمن عذر خواهی از آنان از طریق زمینی به سمت تبریز حرکت کرد و در اواخر شب گذشته با استقبال یاران و دوستان خود وارد این شهر شد.

به گزارش نصر،‌ در استقبال خودجوش از وی علاوه بر تراب محمدی سرپرست سابق استانداری آذربایجان شرقی شماری از همکاران  و اعضاء ستادهای انتخاباتی  پزشکیان نیز حضور داشتند.
 محمدعلی سبحان اللهی استاندار اسبق و دوره اصلاحات آذربایجان شرقی آقای سرمست را در حرکت زمینی از تهران به تبریز همراهی می کرد.
سرمست هفدهمین استاندار آذربایجان شرقی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که در دولت چهاردهم به این سمت و به درستی منصوب شده و انتصاب وی به طور فزاینده با اقبال عمومی و نخبگان استان قرار گرفته است.


 
معارفه رسمی وی قرار بود دیروز چهارشنبه با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور و شخصیت های محلی برگزار شود که به علت مشکلات پرواز های داخلی به روز دیگری موکول شده است.
سرمست پس از استفرار در عمارت استانداری آذربایجان شرقی کار خود را در این مسوولیت خطیر آغاز می کند.


 
وی  روز گذشته پس از لغو آیین معارقه رسمی خود به دلیل لغو پروازها ، در پیامی ضمن عذر خواهی از مردم و مدیران استانی تصریح کرد : همه تلاش بنده و همکارانم این است که نگذاریم روند خدمت رسانی مردم حتی لحظه متوقف شود.
انتهای پیام/
سرمست دیشب از طریق زمینی وارد تبریز شد + تصاویر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار