رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی؛

جوان ارومیه طلای لیگ یک کاراته کشور را کسب کرد

1398/10/25 - 17:00 - کد خبر: 12183 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: «محمد الهیاری» با کسب مجموع ۲ هزار و ۳۱۰ امتیاز مدال طلای مرحله سوم لیگ یک کاراته جوانان کشور را بر گردن آویخت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جواد سلیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار  افزود: الهیاری در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بخش کومیته جوانان سبک «شیتوریو شوکوکای یونیون» با برتری مقابل تمامی حریفان بر سکوی نخست این رقابت‌ها جاگرفت.
وی بیان کرد: این کاراته‌کای جوان به ترتیب در مراحل اول، دوم و سوم لیگ یک کشور ۶۹۰،  ۱۰۵۰ و ۵۷۰ امتیاز به دست آورد و قهرمان شد و پس از وی نیز «رضا بشارتی‌کیا» از کرمانشاه با ۲ هزار و ۱۰۰ امتیاز و «محمدحسین شیرصفت» از فارس با یکزار و ۶۶۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: مربی‌گری تیم اعزامی استان در این مسابقات را «حسین رسایی» پیشکسوت کاراته ارومیه بر عهده داشت.
مرحله سوم لیگ یک کاراته کشور و انتخابی تیم ملی جام «زنده‌یاد نوید محمدی» با حضور ورزشکارانی از ۳۱ استان کشور از  ۲۲ تا ۲۴ دی ماه به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.
«سیدعلی کریمی» کاراته‌کای میاندوآبی مهر ماه امسال به همراه تیم ملی در لیگ جهانی کاراته یک روسیه حضور داشت.
شهریور ماه امسال پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین‌المللی جام صلح و دوستی با همکاری فدراسیون و هیات کاراته آذربایجان‌غربی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان (مردان) و نیز دومین مرحله مسابقات لیگ کاراته پسران در رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن غدیر ارومیه برگزار شد.
انتهای پیام/
جوان ارومیه طلای لیگ یک کاراته کشور را کسب کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار