معاون محیط زیست آذربایجان شرقی

از بنرهای پارچه ایی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی رونمایی شد

1403/07/03 - 11:23 - کد خبر: 121404 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست آذربایجان شرقی: هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی بعنوان هیئت پیشرو در زمینه حفظ و توسعه فعالیت و اهداف محیط زیستی فعالت شایسته ای دارد.

به گزارش نصر، همزمان با برگزاری دوره کشوری بازآموزی مربیگری درجه سه کوهپیمایی در تبریز از بنرهای پارچه ایی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی رونمایی شد.
داوود غنی پور معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: در دهه های اخیر استفاده از بنرهای پلاستیکی در سطح شهر و محل های برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی به یکی از چالش های اصلی مباحث حفظ محیط زیست در ورزش تبدیل شده است و این امر جدا از تبعات و آسیب های محیط زیستی که ناشی از عدم زیست پذیر بودن این متریال است سلامت ورزشکاران را نیز به خطر می اندازد.


غنی پور با تشکر از این اقدام به موقع ، هوشمندانه و زیست محیطی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی بعنوان هیئت پیشرو در زمینه حفظ و توسعه فعالیت و اهداف محیط زیستی افزود:این بنرهای پارچه ایی که از امروز و با برگزاری این مراسم جایگزین  بنرهای پلاستیکی خواهد شد قابلیت تجدید پذیری در طبیعت را داشته و رنگ های استفاده شده در آن نیز مجوز بهره برداری را دارند و امیدواریم دیگر ارگان ها و هیئت های ورزشی نیز به سمت استفاده از این محصولات تجدید پذیر و محیط زیستی حرکت کنند.
 

وی اضافه کرد:اداره کل حفاظت محیط زیست از این اقدامات محیط زیستی حمایت بطور کامل حمایت خواهد کرد.
گفتنی است این محصول که توسط شرکت گهر گستر در تبریز ارائه شده است برای اولین بار با چاپ بنرهای دوره کشوری بازآموزی مربیان درجه سه کوهپیمایی توسط روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی سفارش و طی مراسمی رونمایی شد.
انتهای پیام/
از بنرهای پارچه ایی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی رونمایی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار