رییس هیات والیبال ارومیه؛

والیبال جوانان شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی لیگ برتر نرسید

1398/10/25 - 10:20 - کد خبر: 12122 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات والیبال ارومیه گفت: تیم جوانان شهرداری این شهر با کسب سه شکست و یک پیروزی در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور از رسیدن به دیدارهای نیمه‌نهایی باز ماند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، پیمان رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: تیم جوانان شهرداری ارومیه در جریان این رقابت‌ها با باخت مقابل تیم‌های سایپای تهران، پیام خراسان و شهرداری ورامین و پیروزی مقابل راهیاب ملل مریوان نتوانست جواز رسیدن به جمع چهار تیم را کسب کند.
وی بیان کرد: هدایت تیم جوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی و سرپرستی آن را توحید نوری بر عهده داشت.
وی ادامه داد: لیگ برتر والیبال جوانان کشور از روز دوشنبه، ۲۱ دی ماه با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیم به میزبانی این شهر برگزار شد.
رییس هیات والیبال ارومیه گفت: با پایان یافتن لیگ برتر جوانان دیدارهای مرحله دوم رده سنی نوجوانان نیز طی چند روز آینده به میزبانی شهر کاشان آغاز می‌شود و تیم نوجوانان شهرداری ارومیه که عنوان قهرمانی سال گذشته را با خود یدک می‌کشد نیز در آن شرکت می‌کند.
تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.
انتهای پیام/
والیبال جوانان شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی لیگ برتر نرسید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار