با وجود برف و کولاک شدید

هیچ گونه مشکل قطعی برق در روستاها و شهرستان های آذربایجان شرقی نداشتیم

1398/10/25 - 07:56 - کد خبر: 12109 نسخه چاپی

نصر: با وجود برف و کولاک شدید هیچ گونه مشکل قطعی برق در روستاها و شهرستان های آذربایجان شرقی حادث نشد.

به گزارش نصر، با وجود  بارش برف و کولاک شدید در اکثر شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی طی دو هفته اخیر خوشبختانه با تلاش و آماده بکاری اکیپ های عملیاتی در سرتاسر استان هیچ گونه قطعی برق در شبکه توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی حادث نشد.
 اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به تجارب عملیاتی و به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن شهرها و روستاهای استان با تلاش و آماده بکاری نیروهای عملیاتی این شرکت که از ابتدای شروع فصل سرما در شرایط ویژه ای قرار دارند، هیچ گونه قطعی شبکه، واژگونی تیرهای برق و خاموشی در تمامی بخش ها بویژه در بخش روشنایی معابر و خانگی رخ نداده است.
وی افزود طبق دستوراتی که به کلیه ی واحد های توزیع برق تابعه داده شده است  هر گونه قطعی شبکه برق بلافاصله تعمیر و بازسازی می شود به طوریکه در بارش سنگین برف این هفته برق 7 روستا در بعضی شهرستان ها خاموش گردید که بلافاصله با حضور نیروهای تعمیراتی و عملیاتی ، این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع گردیده است.
به گفته فرج نیا مناطق زلزله زده روستایی در شهرستانهای میانه و سراب که در برخی قسمت ها دارای شبکه برق موقت می باشد در پایداری مطمئن قرار داشته و هیچ گونه مشکل خاموشی در این مناطق وجود ندارد.

جهت اطلاع از اخبارصنعت برق به صفحه اینستاگرامی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی بپیوندید.
@eaedc.ir

انتهای پیام/
هیچ گونه مشکل قطعی برق در روستاها و شهرستان های آذربایجان شرقی نداشتیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار