قهرمان پارالمپیک: 

مدال طلا هدیه امام رضا (ع) به والیبال نشسته ایران/ والیبال نشسته ایران؛ یک دهه تسلط بر پارالمپیک

1403/06/26 - 10:34 - کد خبر: 120867 نسخه چاپی

نصر: قهرمان پارالمپیک گفت:مقایسه تیم ملی والیبال نشسته ایران با تیم ملی والیبال آمریکا برای ما یک چالش بزرگ بود، اما با تلاش و تمرینات مستمر توانستیم بر این چالش فائق آییم و به موفقیت برسیم.

به گزارش نصر، “میثم حاج‌بابایی”، اهل شهرستان شبستر ستاره درخشان تیم ملی والیبال نشسته ایران، در حاشیه تجلیل شورای شهر تبریز از مدال آوران پارالمپیک ۲۰۲۴ در گفتگو با خبرنگار نصر، از پشت پرده قهرمانی شیرین تیمش در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرده برداشت و اظهار کرد: طلای پارالمپیک، هدیه امام رضا (ع) به والیبال نشسته ایران است.
وی با ابراز خرسندی از کسب مدال طلای پارالمپیک، این موفقیت بزرگ را مدیون توسل به اهل بیت (ع) دانست و گفت: قبل از اعزام به پاریس، همه اعضای تیم به مشهد مقدس مشرف شدیم و از آقا امام رضا (ع) طلب کمک کردیم. معتقدیم که این مدال طلا هدیه ایشان به ماست.
وی با اشاره به تاریخچه درخشان تیم ملی والیبال نشسته ایران، گفت: تیم ما یکی از پرافتخارترین تیم‌های جهان است و ده دوره متوالی در پارالمپیک حضور داشته است. برای ما، مدال نقره یعنی شکست. همیشه با بالاترین انگیزه و هدف قهرمانی به میدان می‌رویم.
حاج‌بابایی در ادامه به مقایسه تیم ایران با تیم قدرتمند والیبال آمریکا اشاره کرد و گفت: این مقایسه برای ما یک چالش بزرگ بود، اما با تلاش و تمرینات مستمر توانستیم بر این چالش فائق آییم و به موفقیت برسیم.
وی همچنین به آمادگی بالای تیم در مسابقات اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و تمرینات سخت، توانستیم به آمادگی کامل برسیم و بدون شکست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.
در پایان این قهرمان پارالمپیک به آینده تیم ملی والیبال نشسته امیدوار است و ابراز کرد: هدف ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ آمریکا است و برای این هدف، با تمام توان در مسابقات جهانی هلند شرکت خواهیم کرد.
انتهای پیام/
مدال طلا هدیه امام رضا (ع) به والیبال نشسته ایران/ والیبال نشسته ایران؛ یک دهه تسلط بر پارالمپیک سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار