امام جمعه تبریز:

فکر سرمایه‌دار باید توحیدی باشد

1403/06/25 - 08:49 - کد خبر: 120800 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه رفاه جامعه به رفاه تمام شهروندان جامعه بستگی دارد و نقش و مسوولیت اجتماعی ثروتمندان جامعه در این زمینه مهم است، گفت: فکر سرمایه‌دار باید توحیدی باشد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با وی، افزود: اسلام از بیکاری و تنبل‌پروری بیزار است و از مردم خواسته تا عمران و آبادی را در روی زمین گسترش دهند.
وی با تاکید بر اینکه کار تولید و اشتغال با دستان مردم و سرمایه داران محقق می شود، اظهار کرد: دین اسلام هم حق سرمایه‌دار را محترم شمرده و هم به فکر فقرا و نیازمندان است.
حجت الاسلام مطهری اصل، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه اقتصاد در اولویت است، ادامه داد: تلاش برای رونق اقتصادی جامعه و خدمت کردن در این عرصه عبادت است.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز در این دیدار گفت: اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز، نماینده واحدهای تولیدی، صنعتی و بازرگانی استان هستند و بخش بزرگی از تولید ثروت، پرداخت مالیات، ایجاد اشتغال و صادرات بر عهده آنان است.
یونس ژائله، افزود: بخش خصوصی و دولت باید دست در دست هم دهند و با هم همکاری کنند تا معیشت مردم و اشتغال در جامعه وضعیت بهتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: در این مسیر باید تلاش کرد از تمام نیروهای متعهد و متخصص و ایرانیان دلسوز خارج از کشور و از توان و سرمایه آنان برای رشد اقتصاد کشور استفاده کرد.
ژائله، با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و بزرگان تجارت، صنعت و بازرگانی تبریز و استان همواره به مسوولیت اجتماعی خود واقف بوده‌اند، ادامه داد: تبریز به مدد و همت آنان به شهر بدون گدا معروف است.
انتهای پیام/
 فکر سرمایه‌دار باید توحیدی باشد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار