خبر/

همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز برگزار شد

1398/10/24 - 15:06 - کد خبر: 12068 نسخه چاپی

نصر: همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز، با محوریت بررسی راهکارهای بروز و ظهور خشونت در حریم خانواده و اجتماع به همت اداره کل امور فرهنگی، اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی روز سه شنبه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا ، دبیر اجرایی همایش پویایی و نشاط در گفت‌وگویی با بیان اینکه این همایش با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسئولان شهرستان‌ها، هنرمندان، معتمدان، ریش‌سفیدان، اصحاب قلم و رسانه، خیران و مددکاران اجتماعی و مشاوران و روانشناسان فعال در این حوزه در همایش پویایی و نشاط حضور دارند.
امیر عباس سلطانپور با اشاره به محورهای همایش پویایی و نشاط، گفت: افزایش انسجام و نشاط اجتماعی، اشتراکات و همبستگی و ارائه راهکار به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه خشونت از جمله محورهای این همایش است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد افزایش برخی رفتارها در استان هستیم که تناسبی با جایگاه آذربایجان شرقی ندارد.
وی تاکید کرد: اگر بتوانیم راهکارهای ارائه شده در همایش‌های تخصصی را به سمت خانواده‌ها و بطن جامعه پیش ببریم و دستگاه‌های متولی نیز در زمینه فرهنگی و اجتماعی احساس تکلیف کرده و برنامه عملیاتی از بطن مدرسه تا خانواده و جامعه تدوین کنند، استان ما به جایگاه شایسته در حوزه اجتماعی و فرهنگی می‌رسد.
سلطانپور با اشاره به راهکارهای ایجاد نشاط و پویایی در جامعه بیان کرد: اولویت ما آموزش و فرهنگ سازی بوده و هرچه بتوانیم در این دو حوزه کار کنیم، گام‌های موثرتری برداشته می‌شود، به طوریکه فرد از بدو تولد و وارد شدن به آموزش و پرورش و جوامع بزرگ‌تر، خودش را در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی دغدغه‌مند احساس می‌کند. 
وی در خاتمه متذکر شد: با رصد راهکارهای ارائه شده و برنامه‌های تدوین شده می‌توانیم تا چند سال آینده شاهد بهبود روند نشاط و پویایی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز برگزار شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار