در دانشگاه محقق اردبیلی انجام شد:

رشد ۲۰۰ درصدی در تولید مقالات داغ و پراستناد

1398/10/24 - 14:06 - کد خبر: 12060 نسخه چاپی

نصر: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از رشد چشمگیر ۲۰۰ درصدی دانشگاه محقق اردبیلی در تولید مقالات داغ و پراستناد خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ابوالفضل بضاعت‌پور با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در تازه‌ترین گزارشی که از سوی موسسه Clarivate Analytics در پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI)  منتشر شده است، رشد چشمگیری در تعداد انتشار مقالات داغ و پر استناد داشته است.
وی همچنین از افزایش ۱۸ درصدی مقالات پراستناد خبر داد و افزود: پایگاه شاخص‌های اساسی علم هر دو ماه یک‌بار لیست مقالات برتر چاپ شده توسط تمام دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های جهان را ارزیابی کرده و تعداد مقالات داغ و پراستناد دانشگاه‌ها را بر اساس استناداتی که اخذ کرده‌اند منتشر می‌کند که بررسی های انجام شده نشان می‌دهد دانشگاه محقق اردبیلی با داشتن ۹ مقاله داغ و ۳۳ مقاله پر استناد درخشش خوبی در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور داشته است.
بر اساس اعلام وزارت علوم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، افزایش کیفیت تولیدات علمی دانشگاه را از اهداف و برنامه های ویژه دانشگاه بر شمرد و گفت: توجه ویژه‌ای به برنامه مرجعیت علمی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در نقشه جامع علمی کشور داشته‌ایم و امید است با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام یافته درخصوص افزایش استنادات تولیدات علمی شاهد ارتقای بیش از پیش باشیم.
انتهای پیام/
 رشد ۲۰۰ درصدی در تولید مقالات داغ و پراستناد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار