در نشست تخصصی نقش رسانه‌ در پیشگیری از آسیب‌ اجتماعی مطرح شد؛

افزایش ۳۹ درصدی سازمان‌های مردم نهاد/ ۴۹۲ سمن فعالیت مستمر دارند

1398/10/24 - 13:46 - کد خبر: 12058 نسخه چاپی

نصر: افزایش ۳۹.۵ درصدی سازمان‌های مردم نهاد در خراسان‌جنوبی و فعالیت ۴۹۲ سمن در استان از موارد مطرح شده در نشست تخصصی نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، ناصر نبی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست تخصصی نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهارکرد: آسیب‌های اجتماعی در کشور امروزه به یکی از مسائل مهم تبدیل شده به گونه‌ای که جلسات مرتبط با آن با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: آسیب‌های اجتماعی چون طلاق، خشونت، ناهنجاری‌های اخلاقی، فساد و اعتیاد در وهله اول خانواده و سلامت روان توده‌های جامعه را دچار تنش و آسیب می‌کند.
نبی‌زاده با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک مسئولیت همگانی است، ادامه‌داد: بی‌شک آشنایی هر چه بیشتر مردم و مسئولین از ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی در جهت کاهش آن نقش آفرین است.
وی افزود: در سال ۹۷ نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در آئینه مطبوعات خراسان‌جنوبی را برگزار کردیم که این رویکرد در مردادماه سال آینده و همزمان با روز خبرنگار در بستر گسترده‌ای ادامه خواهد داشت.
مژگان شریفی معاون دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: در خراسان‌جنوبی ۴۹۲ سازمان مردم‌نهاد در خراسان‌جنوبی وجود دارد که از این تعداد ۲۲۱ سازمان مردم نهاد از استانداری و فرمانداری مجوز گرفته‌اند.
وی با اشاره به افزایش ۳۹.۵ درصدی سازمان‌های مردم نهاد در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: بیشترین مجوز به سازمان‌های مردم نهاد در خراسان جنوبی را در شهرستان قائن داشته‌ایم.
معاون دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: میزان سازمان‌های مردم نهاد در خراسان‌جنوبی از ابتدای دولت تدبیر و امید ۴۰ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/
افزایش ۳۹ درصدی سازمان‌های مردم نهاد/ ۴۹۲ سمن فعالیت مستمر دارند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار