معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است

1398/10/24 - 13:05 - کد خبر: 12048 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است و در این شرایط تعلل و کم‌کاری به هیچ وجه پذیرفته نیست.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی جهانگیری در نشستی با فعالان صنعت خودروسازی و صاحبان شرکت‌های خودروساز استان، اشاره کرد: یک سال قبل هم چنین نشستی را برگزار کردیم، اما از آن موقع تا به امروز حرکت خاصی در این حوزه اتفاق نیفتاده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم تحولی در صنعت خودروسازی استان اتفاق بیفتد باید با جدیت در عرصه حاضر باشیم؛ امروز در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم و فعالیت‌های عادی در این شرایط پاسخگوی نیازها نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تفاوت مدیران دولتی و بخش خصوصی در شرایط سخت معلوم می‌شود، افزود: بخش خصوصی باید مطالبه‌گر باشد و مدیران دولتی را به تلاش و جدیت وادار کند.
وی با تأکید بر اینکه واحدهای خودروساز باید مدعی توسعه در این صنعت باشند، افزود: لازم است با تشکل یک گروه کارشناسی، در این حوزه تقسیم کار شده و نقشه راه توسعه صنعت خودروسازی ترسیم شود.
در این نشست صاحبان صنایع خودروسازی استان نیز دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف این صنعت و راهکارهای توسعه آن بیان کردند.

انتهای پیام/
تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار