مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبرداد:

بازگشت ۸۶ واحد صنعتی در آذربایجان غربی به چرخه تولید طی سال جاری

1398/10/24 - 13:30 - کد خبر: 12047 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ۳۰ درصد از واحدهای صنعتی راکد استان قابلیت احیا دارند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی عبدلی در گفت وگویی با اشاره به اینکه از تعداد دو هزار و 71 قرارداد منعقد شده در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان میزان هزار و 300 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: از مجموع واحدهای به بهره برداری رسیده در استان تعداد ۳۹۴ واحد غیر فعال  هستند.
وی با تاکید بر اینکه در شهرک های صنعتی استان تعداد ۲۲هزار و ۶۷۸ نفر  مشغول به کار هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عمده مشکل واحد های صنعتی سرمایه در گردش و گرانی مواد اولیه است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی  یاد آور شد: با توجه به اینکه هدف دولت  در سال رونق تولید کمک به احیا و کمک به تولیدات شهرک های صنعتی  است درسال جاری تعداد ۸۶ واحد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشته اند.
 عبدلی در خصوص مشکل آب شهرک صنعتی فاز سه ارومیه نیز اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب این شهرک با اختصاص اعتبار بالغ بر ۳۰میلیارد ریال در حال حاضر  پیشرفت ۹۰درصدی دارد که تا پایان سال شاهد بهره برداری از این تصفیه خانه خواهیم بود.
 وی با تاکید بر اینکه در خصوص موضوع تخصیص آب در شهرک صنعتی شماره سه هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: اخیرا با خرید یک حلقه چاه که در حال اتصال به شبکه اصلی است مشکل تمامی صنعتگران این شهرک برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/
بازگشت ۸۶ واحد صنعتی در آذربایجان غربی  به چرخه تولید طی سال جاری خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار