برای تسهیل در خدمات رسانی؛

دو هزار فقره کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار اردبیل صادر شد

1398/10/24 - 13:15 - کد خبر: 12043 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور دو هزارو ۳۷۹ فقره کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، وحید میرمحمدی پیش از ظهر امروز در کارگروه ساماندهی حمل و نقل اردبیل از صدور دو هزار و ۳۷۹ فقره کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار استان خبر داد و افزود: برای رانندگان وانت بار نیز با در نظر گرفتن حداقل شرایط و در کوتاه‌ترین زمان ۱۷۲ فقره کارت هوشمند رانندگی صادر شده است.
وی تشکیل کمیته ویژه ساماندهی وانت بار و معرفی اعضا، فعال سازی رایگان ناوگان وانت بار فاقد عملکرد، نصب بنرهای اطلاع رسانی در پاسگاه‌های پلیس راه و میادین تره بار، اطلاع رسانی گسترده در رسانه‌ها و تمهیدات لازم برای صدور کارت هوشمند وانت بارها و رانندگان مربوطه را از جمله اقدامات مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار عنوان کرد.
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: از اول بهمن ماه دریافت سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس پیمایش خواهد بود.
میرمحمدی تصریح کرد: رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از جمله کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه برای حمل محمولات جهت دریافت سهمیه عملکردی سوخت وانت بارها به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت متقاضیان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نمایندگی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/
دو هزار فقره کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار اردبیل صادر شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار