مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه خبر داد:

آذربایجان‌غربی بزرگترین مصرف کننده سوخت سفید در کشور

1398/10/24 - 13:00 - کد خبر: 12039 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه گفت: آذربایجان‌غربی بزرگترین مصرف کننده سوخت سفید در کشور است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، احمد مجرد امروز در گفت و گو با خبرنگار در خصوص ارسال نفت سفید به روستاهای صعب العبور اظهار کرد: سوخت رسانی به مناطق صعب‌العبور آذربایجان‌غربی قبل از فصل زمستان آغاز می‌شود هم اکنون هیچ نوع مشکلی برای مصرف سوخت سفید در این مناطق وجود ندارد.
وی افزود: با توجه به تجربه‌ایی که سالیان سال در شرکت نفت به وجود آمده سهمیه سوخت روستاهای صعب‌العبور در فصل تابستان و پاییز آغاز و همه سهمیه سوخت قبل از فصل زمستان توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه اذعان کرد: هم اکنون بعد از گذشتن چندین دهه، این استان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید کشور است و سرانه مصرف استان در مقایسه با سایر استان ‌های سردسیر مانند اردبیل و کردستان بیشتر بوده وحجم عظیم نفت سفید برای مصرف کنندگان توزیع می‌شود.
مجرد ادامه داد: در گستره توزیع سوخت استان دو شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد، که شهر ارومیه مرکز استان و شهرهای شمالی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میاندوآب شهرهای جنوبی استان راپوشش می‌دهد.
وی خاطر نشان کرد: مرکز استان و شهرهای شمالی حدود ۱۰۰ هزارخانوار و مناطقی جنوبی استان ۷۰ هزار خانوار و در مجموع ۱۷۰ هزار خانوار در آذربایجان‌غربی مصرف کننده نفت سفید هستند.
انتهای پیام/
آذربایجان‌غربی بزرگترین مصرف کننده سوخت سفید در کشور خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار