معاون فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

۳۶ گیت به ورودی های ورزشگاه یادگار امام تبریز اضافه می شود

1403/06/15 - 11:51 - کد خبر: 120245 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افزایش ۲ برابری گیت های ورودی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز خبر داد و گفت: تعداد این گیت ها تا پایان مهرماه امسال به ۷۲ عدد می رسد.

به گزارش نصر، عطا شرفشاهی روز پنجشنبه در بازدید سرهنگ اللهوردیان معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از این ورزشگاه افزود: در دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس ۳۶ گیت برای ورود تماشاگران در مدت کوتاهی آماده و عملیاتی شد و تماشاگران در این بازی بدون مشکل و در کمترین زمان وارد استادیوم شدند.
وی افزود: تلاش بر این است تا تعداد این گیت ها را تا پایان ماه بعد به ۲ برابر برسانیم تا مشکلی در ورود تماشاگران به این ورزشگاه در بازی های لیگ قهرمانان که تراکتور در آن حضور دارد باقی نماند.
معاون فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: برای عملیاتی کردن این تعداد گیت ها ورودی ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
سرهنگ اللهوردیان معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز در این بازدید گفت: ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که میزبان بازی های خانگی تراکتور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست با رفع نواقص زیرساختی و رعایت استاندارد های ملی و بین المللی برای این مسابقات آماده شده و نیروی انتظامی در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری شایسته رقابت ها اهتمام و توجه ویژه ای دارد.
انتهای پیام/
۳۶ گیت به ورودی های ورزشگاه یادگار امام تبریز اضافه می شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار