واکنش قهرمانی کشتی جهان به خبر خط خوردن از اردوی تیم ملی/

پرویز هادی در گفت و گو با نصر: برای تورنمنت جهانی آماده می شویم/ وزارت ورزش هنوز پاداش های رقابت های آسیایی را نداده است

1398/02/12 - 18:04 - کد خبر: 1201 نسخه چاپی

نصر: کشتی گیر تیم ملی ایران در خصوص خبر خط خوردن اسم خود از اردوی تیم ملی در رقابت های آسیایی گفت: این خبر شایعه بود و به خاطر آماده سازی برای رقابت های جهانی و المپیک 2020 در این رقابت ها حاضر نشدیم.

به گزارش نصر، پرویز هادی کشتی گیرتبریزی تیم ملی ایران در خصوص خبر خط خوردن اسم خود از اردوی تیم ملی در رقابت های آسیایی گفت: این خبر شایعه بود و به خاطر آماده سازی برای رقابت های جهانی و المپیک 2020 در این رقابت ها حاضر نشدیم.
وی ادامه داد: حسین یزدانی و من نفراتی هستیم که چندین بار در میادین آسیایی با این حریفان مبارزه کرده ایم و نیاز داریم با حریفان جهانی مبارزه کنیم تا عیب های خود را بدانیم.
پرویز هادی اذعان داشت: در مسابقات جهانی گذشته دلیل شکست خوردن من از حریف گرجستانی فقط عدم مبارزه قبلی در دیدارهای دوستانه و یا عدم شرکت در رقابت هایی بود که حساسیت بالایی ندارد که بتوانیم با رقبای جهانی رقابت کنیم.
در خصوص اینکه اگر کادر تیم ملی وی را به اردو دعوت می کردند خاطر نشان شد: اگر کادر سرپرستی این نیاز را در تیم می دیدند که ما حضور پیدا کنیم بدون شک در اردو حاضر می شدیم.
وی ادامه داد: باید این را در نظر بگیریم حریفان این ترنمت همگی حریفان درجه دو و سه هستند و کسانی هستند که چندین بار با آن ها مبارزه کرده ایم به همین دلیل به ترمنت دیگری رفتیم که تمام حریفان جهانی و درجه اول در آنجا بودند.
هادی افزود: برای آماده سازی رقابت های جهانی چند ترمنت دیگر هم در برنامه داریم که حریفان آنجا تمامی درجه اول می باشند.
وی در خصوص وضعیت کلی تیم ملی کشتی گفت: وضعیت کلی تیم ملی در حالی که در عهده سرپرست است اما تمام تلاش ها انجام می شود تا برنامه ها به نحو خوبی برگزار شود.
پرویز هادی درباره اردوهای تیم ملی ادامه داد: اردوهای خوبی در کشور ترکمنستان در برنامه داریم که بعد از برگشتن تیم از رقابت های آسیایی  برای رقابت های جهانی در کشور گرجستان حاضر شویم و با دست پر وارد رقابت های جهانی شویم.
وی درخصوص عدم دریافت پاداش ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : از وزارت ورزش بسیار گله مندیم چرا که گفته بودند پاداش های بازی های آسیایی یک ماه بعد تحویل می دهند که تا امروز هیچ پاداشی دریافت نکردیم.
پرویز هادی افزود: پاداش های چند نفر کشتی گیر خیلی پایینتر از پاداش های فوتبالیست ها است ولی وزارت ورزش کم لطفی می کند و پاداش های تیم را نمی دهد که موجب ناراحتی کل تیم می شود.
وی ادامه داد: وزارت ورزش فقط این مورد را بداند بازیکنان تیم ملی کشتی فقط خانواده های خود را با این پاداش ها می چرخوانند و در این وضعیت اقتصادی واقعا در فشار هستیم.

انتهای پیام/

پرویز هادی در گفت و گو با نصر: برای تورنمنت جهانی آماده می شویم/ وزارت ورزش هنوز پاداش های رقابت های آسیایی را نداده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار