مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

بازدیدهای دوره‌ای از تأسیسات گردشگری وظیفه‌ای‌ مهم در راستای رعایت استانداردها

1403/06/10 - 22:23 - کد خبر: 120032 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در جریان بازدید سرزده خود از چندین طرح در حال اجرای تأسیسات گردشگری، بر نقش مهم بازدیدهای دوره‌ای در افزایش کیفیت تأسیسات گردشگری استان تأکید کرد.

به‌ گزارش نصر، احمد حمزه‌زاده امروز شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در جریان بازدید سرزده خود از چندین طرح در حال اجرای تأسیسات گردشگری گفت: بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان معاونت گردشگری استان از طرح‌های درحال اجرای تأسیسات گردشگری و ارائه مشاوره‌، انتقال تجربیات و راهکارهای لازم به سرمایه‌گذاران علاوه بر کاهش درصد خطای مهندسی و ساخت و ساز، به‌شکل‌ ویژه‌ای‌ رضایت گردشگران را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این بازدیدها این امکان را فراهم می‌کند تا پیشرفت پروژه و کیفیت اجرای طرح‌ها را به‌طور منظم مورد بررسی واقع شده و سرمایه‌گذار با کارشناسان معاونت گردشگری در راستای رفع نواقصات و یا اجرای طرح در بهترین حالت خود، به گفت‌وگویی سازنده بپردازند.
او افزود: در بازدیدهای منظم دوره‌ای کارشناسان گردشگری با شناخت دقیق نیازها و ترجیحات گردشگران، می‌توانند به سرمایه‌گذاران کمک کنند تا پروژه‌ها و طرح‌های درحال اجرای خود را متناسب با این نیازها طراحی و اجرا کنند. این امر علاوه افزایش رضایت گردشگران، سوددهی معقولی نیز برای سرمایه‌گذار به‌دنبال خواهد داشت.
حمزه‌زاده با اشاره به اهمیت انجام بازدیدهای دوره‌ای  و تاثیر عمیق آن در توسعه گردشگری استان گفت: تعامل و همکاری نزدیک میان کارشناسان معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاران تأسیسات گردگشری به افزایش کیفیت پروژه‌ها، تطابق با نیازهای بازار و در نتیجه موفقیت بیشتر تأسیسات گردشگری کمک می‌کند.
انتهای پیام/
بازدیدهای دوره‌ای از تأسیسات گردشگری وظیفه‌ای‌ مهم در راستای رعایت استانداردها نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار