خبر/

باخت تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال

1398/10/24 - 08:50 - کد خبر: 11990 نسخه چاپی

نصر: تیم توفارقان آذرشهر، در یک دیدار حساس و نزدیک نتیجه را به تیم اکسون تهران واگذار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی نصر، دوتیم اکسون تهران و توفارقان آذرشهر در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷ روز دوشنبه، در ورزشگاه پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مهمان موفق شد با اختلاف اندک تیم توفارقان را شکست دهد.
دو تیم در نیمه اول بازی پایا پایی انجام دادند و با نتیجه ۳۲ ـ ۳۲ به رختکن رفتند و در کوارتر سوم تیم اکسون موفق شد با چند شوت سه امتیازی فاصله خود را با رقیب بیشتر کند. در کوارتر پایانی تیم توفارقان با درخشش بازیکن خارجی خود موفق شد با چند دفاع خوب و ضد حمله های سریع اختلاف را کاهش دهد اما در پایان با نتیجه ۷۳ ـ ۷۰ نتوانست بر حریف خود غلبه کند.
دو تیم پس از این دیدار با ۲۵ امتیازی شدند و تیم توفارقان در رده هفتم و تیم اکسون با یک بازی کمتر در رده نهم جدول باقی ماند.
پس از پایان بازی سرمربی تیم اکسون در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با بازی گفت; این دیدار، یک دیدار مهم برای ما بود به خاطر اینکه تیم ما و تیم توفارقان هم امتیاز باهم و پشت سرهم در جدول هستند. واین یکی از سخت ترین بازی های ما بود و مجبور شدیم روی بازیکن خارجی و با کیفیت تیم میزبان فشار زیاد وارد کنیم. این سرمربی در مورد تیم توفارقان گفت; این تیم یکی از تیم های خوب لیگ است و بازیکنان خوب و کار تیمی فوق العاده دارد.
سرمربی تیم توفارقان پس از این باخت حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و توضیحاتی برای این باخت ارائه نکرد. این دومین باخت پیاپی تیم توفارقان در لیگ محسوب می شود.
تیم توفارقان آذرشهر هفته بعد به مصاف تیم پایین جدولی شورا و شهرداری قزوین خواهد رفت.
انتهای پیام/
باخت تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار