امام جمعه تبریز:

برای تضمین آینده فرزندانمان نشاط روحی آنان را فراهم کنیم

1403/06/07 - 16:57 - کد خبر: 119827 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مراقبت از نشاط روحی، ضامن تامین آینده روشن نوجوانان کشورمان است و باید با مراقبت از نشاط روحی فرزندانمان برای آینده آنها گام برداریم.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مطهری اصل روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و معلمان برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت آموزش‌وپرورش استان با تاکید بر داشتن سبک زندگی سالم گفت: آگاهی داشتن والدین و اولیای مدارس به هیجانات دوران نوجوانی و علایق آنها بسیار حائز اهمیت است.
امام‌جمعه تبریز با ابراز ناخرسندی از ایجاد ممنوعیت و محدودیت‌های بی‌دلیل در زندگی روزمره نوجوانان افزود: ایجاد زمینه برای رشد معنوی بچه‌ها در سنین نوجوانی بسیار ارزشمند است؛ اما نباید این کار باعث ایجاد محدودیت در علایق و سلایق آنها باشد.
وی تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان بر اساس آموزه‌های قرآن را عملی حسنه توصیف کرد و ادامه داد: تشویق نوجوانان به حفظ و قرائت قرآن و دیگر آموزه‌های دینی نباید باعث غفلت از خصوصیات سنی فرزندان عزیزمان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: نادیده‌گرفتن نوجوانان و عدم توجه به بازی و تفریح آنها باعث پیشرفتشان در مسیر تعالیم اسلامی و قرآنی نمی‌شود.
مطهری اصل گفت: باید رشد معنوی فرزندانمان را همراه باتوجه‌به شرایط روحی و فکر آنها پیش ببریم.
امام‌جمعه تبریز با اشاره به نقشه‌های شیطان برای ایجاد انحراف در نیات و اعمال انسان، خاطرنشان کرد: کار خیر و حسنه زمانی اثرگذار و ارزشمند است که خالصانه و برای‌ خدا انجام پذیرد.
انتهای پیام/
برای تضمین آینده فرزندانمان نشاط روحی آنان را فراهم کنیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار