مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان؛

بیشترین حوادث آب در زنجان اتفاق می‌افتد

1398/10/23 - 17:30 - کد خبر: 11979 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: علاوه‌ بر انشعابات غیرمجاز بیشترین حوادث آب در شهر زنجان اتفاق افتاده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تعداد حوادث و اتفاقات آب شهرهای استان زنجان امسال در ۹ ماهه امسال ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. همچنین استانداردسازی انشعابات، اصلاح شبکه توزیع آب و انشعابات و مدیریت فشار آب در شهرهای استان توسط شرکت آبفا باعث شده تا شاهد افت ۹۱۹ حادثه آب در سطح شهرهای استان باشیم.
این مسئول ادامه داد: بیشترین حوادث و اتفاقات آب شهرهای استان زنجان امسال به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و خرم‌دره اتفاق افتاده که بیشترین تعداد این حوادث در تیرماه سال جاری و کمترین آن در فروردین ماه بوده است.
وی افزود: تعداد حوادث و اتفاقات آب به تفکیک نوع بیش از 6 هزار مورد حادثه در بخش انشعابات، بیش از هزار و 200 مورد در شبکه توزیع و ۲۶ مورد نیز در خطوط انتقال رخ داده است. همچنین گاهی فعالیت سایر ارگان‌ها نیز به تاسیسات این شرکت آسیب وارد می‌کند که تعداد کل این خسارت‌ها در استان ۴۷۰ مورد بوده که بیشترین تعداد آن با ۲۴۳ مورد حادثه به شهر خرم‌دره ارتباط دارد.
جزءقاسمی با بیان اینکه تعداد کل حوادث شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۹ ماهه امسال، ۲۸۲ مورد بوده است، تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز از دیگر مشکلات این شرکت است که در ۹ ماهه سال‌جاری بیش از هزار فقره انشعاب غیرمجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی شده و ۴۴۹ فقره از این تعداد تبدیل به مجاز شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز در شهرهای استان زنجان به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و قیدار است. همچنین تعداد کنتورهای خراب موجود مشترکان بیش از 6 هزار فقره است که نزدیک به چهار هزار فقره کنتور خراب نیز در سال‌جاری تعویض شده است.
انتهای پیام/
بیشترین حوادث آب در زنجان اتفاق می‌افتد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار