از مخالفت های مکرر فدراسیون تا ورود سرپرست استانداری؛

سنگ تمام فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس در پشت پرده

1403/06/03 - 07:40 - کد خبر: 119506 نسخه چاپی

نصر: دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس در حالی عصر روز پنج شنبه برگزار شد که در پشت پرده این دیدار اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که برای ورزش کشور تاسف آور است.

به گزارش نصر، عصر روز پنجشنبه اول شهریور ماه 1403 ورزشگاه یادگار امام تبریز در اولین دیدار خانگی این فصل تراکتور مقابل تیم پرسپولیس، میزبان هزاران هوادار بود تا این دیدار به عنوان یکی دیگر از حماسه های حضور تماشاگران این تیم به ثبت برسد؛ دیداری که از چند روز قبل تبدیل به کابوس تیم تهرانی و فدراسیون نشینان شده بود.
ماجرا از آنجایی شروع شد که تعدادی از مسئولان فدراسیون قبل از آغاز فصل به تبریز آمده بودند و با ایرادگیری های سطحی بهانه های مختلفی را برای ممانعت از حضور دستگاه var به کار بردند تا اینکه سفر تاج به تبریز سبب شد تا استفاده از سیستم var در تبریز قطعی شود. اما این پایان ماجرا نبود و گیت های جدید نصب شده در استادیوم یادگار امام دومین بهانه فدراسیون برای برگزاری بازی بدون تماشاگر بود که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان 36 گیت را روز سه شنبه به اتمام رساندند تا دومین بهانه فدراسیون هم نتواند اهداف تیم پرسپولیس را به سرانجام برساند. البته این بهانه فدراسیون به همین سادگی برطرف نشد و بنابر اعلام یکی از منابع آگاه از اداره کل ورزش و جوانان استان تا صبح روز پنجشنبه باوجود اینکه بلیط فروشی انجام شده بود اما همچنان اعلام کرده بودند این بازی بایستی بدون تماشاگر برگزار شود که در نهایت مخالفت تراب محمدی سرپرست استانداری و مخالفت سرسخت ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان باعث حضور تماشاگران در ورزشگاه شده است و حتی روز پنجشنبه نیز اعلام شد یکی دیگر از دلایلی که بایستی بازی بدون تماشاگر برگزار شود نبود شماره گذاری در صندلی ها است که این بهانه هم نتوانست کار بجایی ببرد.
البته این اقدامات عجیب فدراسیون فوتبال تنها به قبل از بازی خلاصه نشد و دقایقی قبل از شروع این دیدار، اختلافات ناظر بازی با اداره ورزش و جوانان استان سبب شد تا بازی با تاخیر برگزار شود و حضور چشم گیر هزاران تماشاگر در ورزشگاه باعث شد تا ناظر بازی تمام تلاش خود را برای اذیت هواداران تراکتور به کار گیرد و حتی بدون هیچگونه دلیلی هواداران را از روی بخشی از سکوها بلند کرد که همین موضوع سبب شد تا تماشاگران از برخی نقاط خطرناک بازی را تماشا کنند.
این بد رفتاری نماینده فدراسیون که بیشتر شبیه نماینده تیم پرسپولیس بود تنها شامل حال هواداران نشد بلکه قبل از شروع بازی در اقدامی توهین آمیز عکاسانی که با آیدی کارت دریافتی از هیات فوتبال استان وارد استادیوم شده بودند از کنار زمین اخراج شدند و با پیگیری های دبیر هیات فوتبال استان این موضوع حل شد اما حراست فدراسیون نیز چندین بار دیگر در حین بازی مانع از فعالیت عکاسان شد.
از نکات عجیب دیگر این دیدار هم می توان به اصرار حراست فدراسیون جهت ورود به اتاق var اشاره کرد که نیروی انتظامی مانع از ورود این فرد به اتاق داوران شد.
با این حال دیدار بزرگ تیم های تراکتور و پرسپولیس با وجود حضور بیش از 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه هیچگونه حواشی از طرف هواداران نداشت و تنها بازنده این دیدار مسئولان فدراسیون بودند که اخلاق و عدالت را در این دیدار از یاد برده بودند. البته عده ای در استان هم همراه با فدراسیون گام برداشتند که جای تاسفی برای استان داشت.
انتهای پیام/
سنگ تمام فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس در پشت پرده حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 3 نظر

پاسخ   پارس قلدر   ماه پیش  

مگه این اولین باره که پارسها ۰علیه تیم ملت ترک آذربایجان دشمنی می کنند وآخرین بار هم نخواهد بود تا اسارت هست وضع همین است.

پاسخ   پيروزی کابل   ماه پیش  

اسم اشخاص را بفرمایید تا ما هم از خجالت این افراد بیشرف دربیاییم

پاسخ   مجید اعیان   ماه پیش  

یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تیراختور
پژوهشیار