به منظور آماده باش نیروهای آتش نشانی انجام گرفت/

مانور عملیات امداد و نجات در سیلاب توسط آتش نشانان تبریز + تصاویر

1398/02/12 - 16:47 - کد خبر: 1193 نسخه چاپی

نصر: در راستای دستور شهردار تبریز آماده باش سازمان آتش نشانی برای مقابله حوادث احتمالی سیلاب با اجرای مانور عملیات امداد و نجات در سیلاب صورت گرفت.

به گزارش نصر، و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، در راستای آمادگی نیروهای آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در سیلاب ، آتش نشانان تبریز با اجرای مانور عملیاتی در آجی چای تبریز، آمادگی و توان عملیاتی را به نمایش گذاشتند.

محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اجرای این مانور فنی - عملیاتی بیان داشت: وقوع سیلاب های مختلف در نقاط مختلف کشور ، موجب برجای گذاشتن تلفات جانی و مالی شدیدی شد که در این راستا با دستور شهردار تبریز، نیروهای آتش نشانی عملیات امداد و نجات در سیلاب را به اجرا درآوردند.

وی با اشاره به اینکه این مانور عملیاتی با هدف تمرین و آمادگی برای دستیابی و رها سازی، نجات و انتقال افراد گرفتار به محل ایمن با حضور شهردار تبریز صورت گرفت افزود: آتش نشانان در این مانور هماهنگی و وحدت رویه نیروهای عملیاتی را که حاصل تمرین‌های متداول و مانورهای متعدد درسال‌های گذشته بوده، عملیات جستجو و نجات، انتقال مصدوم با قایق ، طناب نجات را نیز به مرحله اجرا گذاشتند.

انتهای پیام/

مانور عملیات امداد و نجات در سیلاب توسط آتش نشانان تبریز + تصاویر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار