رئیس سازمان بسیج اصناف کشور/

انتقام سخت، بیرون کردن نظامیان آمریکایی از منطقه است

1398/10/23 - 12:34 - کد خبر: 11912 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: تمام کسانی که چه در داخل و چه در خارج ایران در مراسم تشییع سردار شرکت کردند و برای ایشان به سوگواری پرداختند نشان از محبوبیت و اقتدار سردار داشت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا،‌ غلامرضا حسن‌پور شامگاه یکشنبه ( ۲۲ دی ماه) در مراسم یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در حسینیه شهدای گمنام ورامین برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به عملیات‌هایی که دشمن برای ترور شهید سلیمانی تدارک می‌دیدند، اظهار کرد: یکی از این عملیات‌ها در کرمان تدارک دیده شده بود که طی آن تونلی حفر کرده و وسایل انفجاری را جاسازی کرده بودند تا با حضور سردار این ساختمان منفجر شود که چند روز قبل از حضور ایشان این عملیات خنثی شد.
حسن پور با بیان اینکه نقشه‌های زیادی برای شهادت سردار کشیده شده بود تا خون ایشان بدون مقصر بر زمین ریخته شود، گفت: خداوند ایشان را حفاظت کرد تا سرانجام در عراق و به دست استکبار به شهادت رسید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سردار به طور رسمی وارد عراق شده بود و آمریکایی‌ها از این موضوع اطلاع داشتند، بیان کرد: فرودگاه بغداد در دست آمریکایی‌ها است و برای ترور ایشان اقدامات اطلاعاتی مهمی انجام نشده بود و با بزدلی و نامردی تمام این عملیات را انجام دادند.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: تمام کسانی که چه در داخل و چه در خارج ایران در مراسم تشییع سردار شرکت کردند و برای ایشان به سوگواری پرداختند نشان از محبوبیت و اقتدار سردار داشت که پیکر سردار سلیمانی بعد از شهادت، ملت ایران و جهان را با یکدیگر متحد کرد و این از محبت خدا و ولایت پذیری محض سردار بود.
حسن پور گفت: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری به آمریکا حمله نکرده بود و حمله به این کشور باعث شد حفظ پایگاه‌های آمریکا در منطقه سخت‌تر شود.
وی گفت: عین الاسد بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق است و ما توانستیم این پایگاه را مورد هدف قرار دهیم ، آمریکایی که ۵۰ درصد تجهیزات نظامی را در اختیار دارد و ۸۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی دارد.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه انتقام سخت بیرون کردن نظامیان آمریکایی از منطقه است، افزود: این موضوع محقق خواهد شد؛ چرا که سربازان جبهه مقاومت به دنبال خون سردار سلیمانی هستند و خواهند بود.
انتهای پیام/
انتقام سخت، بیرون کردن نظامیان آمریکایی از منطقه است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار