معاون استاندار آذربایجان شرقی:

مدیرانی که نمی‌توانند در مرند بمانند شهرستان را ترک کنند

1398/10/23 - 11:43 - کد خبر: 11906 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان شرقی از مدیران مرند که نمی‌توانند در این شهر بمانند، خواست این شهرستان را ترک کنند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، داود گرشاسبی، امروز در جمع مدیران شهرستان مرند، با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید برای افزایش مشارکت و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کنیم.
فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به اینکه رؤسای ادارات از ورود به مصادیق انتخاباتی خودداری کنند، گفت: هیچیک از رؤسای ادارات حق ندارند بر له یا علیه یک داوطلب انتخابات اقدامی کرده و باید در چار چوب قانون حرکت کنند.
وی افزود: وظیفه اصلی ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و تلاش برای افزایش مشارکت مردم برای حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی می‌باشد.
گرشاسبی با بیان اینکه رؤسای ادارات در رفع مشکلات مردم جدی باشند، تصریح کرد: حفظ کرامت ارباب رجوع، اصلاح نوع تعاملات، رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های رؤسای ادارات باشد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که باید توجه ویژه ای به موضوعات داشته باشیم و اجازه فرصت طلبی به دشمنان را ندهیم.
فرماندار ویژه مرند ابراز داشت: انتخابات باید به نحو احسن و با تمام توان و امکانات ادارات و با قانونمندی و در سلامت کامل برگزار شود و کلیه امکانات ادارات در برگزاری انتخابات بسیج شوند.
وی ادامه داد: هیچ گونه کوتاهی از رؤسای ادارات در خدمت رسانی به مردم و برگزاری انتخابات قابل قبول نیست.
داود گرشاسبی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت حضور به موقع رؤسای ادارات در محل کار خود گفت: رؤسای ادارات به موقع و سر ساعت در اداره خود حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند و آن دسته از مدیرانی که نمی‌توانند در مرند بمانند، شهرستان را ترک کنند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: رؤسای ادارات از مأموریت‌های غیر ضروری خودداری کرده و با ماشین دولتی به شهرستان خود نروند که در صورت مشاهده اعمال قانون خواهد شد.

انتهای پیام/
مدیرانی که نمی‌توانند در مرند بمانند شهرستان را ترک کنند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار