رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان؛

چهار ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شدند

1398/10/23 - 11:45 - کد خبر: 11904 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: چهار ورزشکار این استان از سوی فدراسیون به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی واترپلو جوانان، دعوت شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مصطفی بسطامیان امروز در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه این مرحله از اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی واترپلو با حضور ۱۱ شناگر از استان های مختلف ایران برگزار می شود، افزود: حسام محمدی، نیما بیگدلی، معین ابراهیم‌خانی و پارسا نجفی، ورزشکاران زنجانی دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.
وی با بیان اینکه این اردو، در رده سنی زیر ۱۷ سال و اوایل بهمن امسال به مدت یک هفته در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: تصمیم فدراسیون، جوانگرایی است و به همین علت، اردوی انتخابی جوانان را مورد توجه قرار داده است.
بسطامیان، تعداد اردوهای در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون را چهار مرحله اعلام کرد و افزود: ورزشکارانی که بتوانند در تمرین ها و مسابقات درون اردویی، توانمندی و شایستگی‌های خود را نشان دهند به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.  
وی تصریح کرد: حسام محمدی از ورزشکاران توانمند زنجانی است و به دلیل حضور در بازی‌های آسیایی از تجربه خوب و مناسب برخوردار است که به حتم می‌تواند جذب تیم ملی شود.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: در زمان حاضر قریب ۱۰۵ ورزشکار زنجانی در رشته واترپلو فعال هستند که ۸۰ نفر آنان مرد و مابقی را نیز بانوان تشکیل می‌دهد.
بسطامیان، افزود: در حال حاضر قریب ۴۰ ورزشکار پسر و ۲۰ ورزشکار دختر درحال طی دوره آموزشی در این رشته ورزشی هستند که پس از پایان دوره، جذب تیم‌های واترپلو استان خواهند شد.
انتهای پیام/
چهار ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار