با حضور در تحریریه نصر/

تقدیر رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی از نصر

1403/05/24 - 10:59 - کد خبر: 118830 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار از تلاش‌ های مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

به‌ گزارش نصر، در لوح سپاس اهدایی به مدیر مسئول آژانس خبری، تحلیلی نصر که به امضای میرعلی آقا سیدی، رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی رسیده آمده است:

جناب آقای امیر کریم زاد شریفی
مدیرمحترم پایگاه خبری نصر نیوز

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و دذ این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود.
روز خبرنگار فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه ها با قلم و دوربین خود به بیان حقایق می پردازند.
براستی که قلم نه در حصار زمان می ماند و نه در حصار مکان چرا که از جنس اندیشه و شعور است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به نمایندگی از سوی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی و تمامی ورزشکاران این رشته ورزشی، ضمن تشکر از زحمات، تلاش ها و اهتمام ویژه ایی که جهت پوشش اخبار این هیئت متقبل شده اید، این روز بزرگ را به خدمت شما سرور ارجمند، خبرنگاران و عکاسان پایگاه خبری نصرنیوز تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان را در تحقق رسالت والا و حرفه ای به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می نمایم.
امید است در سایه تاییدات الهی، توفیقات شما در این عرصه بیش از پیش تداوم یابد.
انتهای پیام/
تقدیر رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی از نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار