خبر/

تجلیل از خبرنگاران نصر در شورای شهر تبریز

1403/05/23 - 13:12 - کد خبر: 118762 نسخه چاپی

نصر: اعضای شورای شهر تبریز به همراه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و همچنین قدردانی از همکاری خبرنگاران فعال در جلسات شورای شهر تقدیر کردند.

به گزارش نصر، متن لوح تجلیل به شرح زیر است؛
فرهیخته ارجمند، جناب آقای محمدرضا اخگرگداز -سرکار خانم سحر مغفرت-سرکار خانم‌ندا سلیمانی؛
فرا رسیدن ۱۷ مرداد فرصتی مغتنم است برای بازخوانی ارزش و اهمیت حضور و تاثیر انسان های شریفی که آنان را به واسطه رسالت خطیر و بزرگ اطلاع رسانی، خبرنگار می نامیم. آنانی که بدون چشم داشت به موضوعات دنیوی در راه انجام وظیفه حرفه ای و اخلاقی شان بدون آنکه قسم نامه ای امضا کرده باشند با جان و دل در تلاشند تا بتوانند با قلم هایشان تباهی دهر را به گوش جهانیان پدیدار کنند و در این راه هرگز از بذل مال و نام و جانشان فروگذار نبودند و شهید والامقام محمود صارمی نمونه ای از صدها جان باخته راه اطلاع رسانی و احقاق حقوق مظلومین در جهان است.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید والامقام بر خود واجب می دانند از تلاش ها و زحمات خبرنگاران محترمی که دوشادوش  نمایندگان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز برای شفافیت، رساندن صدای بی صدایان به مسئولین، توسعه، عمران و آبادانی کهن شهر تبریز، خستگی ناپذیر تلاش کردند سپاسگزاری نمایند.
از درگاه ایزد منان برای تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت می نماییم.
 

 

انتهای پیام/
تجلیل از خبرنگاران نصر در شورای شهر تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار