خبر/

جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان برگزار شد/ آذربایجان‌شرقی با کسب رتبه نخست در صدر جدول افتخار

1403/05/22 - 12:58 - کد خبر: 118668 نسخه چاپی

نصر: سومین دوره جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان که با برنامه ریزی سفارت جمهوری اسلامی و با حضور پنج استان از ایران در ارمنستان برگزار شد و کباب بناب آذربایجان‌شرقی با کسب رتبه نخست، در صدر جدول افتخار این رقابت‌‌ها قرار گرفت.

به‌گزارش نصر، سومین دوره جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان که با برنامه ریزی سفارت جمهوری اسلامی در ارمنستان از ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد و طی این رقابت‌ها کباب بناب آذربایجان‌شرقی با کسب رتبه نخست در صدر جدول قرار گرفت.
این جشنواره در حوزه‌های مختلفی نظیر تهیه غذاهای ارمنی و ایرانی، ارائه محصولات هنری و صنایع دستی، بخش موسیقی-هنری برگزار شد و تیم های ارمنی و ایرانی با تهیه و ارائه انواع غذاهای ملی و محلی هر دو کشور در غرفه‌های خود به رقابت پرداختند.
گروه‌های فرهنگی، هنرمندان و آشپزان از پنج استان ایران در این جشنواره شرکت کردند که از آذربایجان‌شرقی نیز هیأتی از اتحادیه صنف کباب پزان بناب به سرپرستی صادق ولی‌نژند بنابی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بناب به نمایندگی و به همت تلاش‌های انجمن دوستی ایران و ارمنستان، ضمن شرکت در این جشنواره، موفق به کسب رتبه نخست بخش تهیه غذای این دور از رقابت‌ها شدند.
انتهای پیام/
جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان برگزار شد/ آذربایجان‌شرقی با کسب رتبه نخست در صدر جدول افتخار نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار