فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

دو خبر کوتاه از کشفیات پلیس زنجان

1398/10/22 - 15:35 - کد خبر: 11854 نسخه چاپی

نصر: پلیس زنجان موفق به کشف و ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و پنج هزار قرص روانگردان و داروی غیرمجاز شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه کامیون تانکردار حامل ۲۰ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی این استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر ارتباطی زنجان- خرمدره به یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت مشکوک شدند.
سردار رحیم جهانبخش، امروز با اعلام این خبر افزود: ماموران پس از متوقف ساخت خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن مقدار ۲۰ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
وی با اشاره به توقیف این کامیون حامل بار قاچاق سوخت، خاطرنشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.


کشف بیش از پنج هزار قرص و داروی غیر مجاز
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از اجرای طرح ساماندهی عطاری‌ها در زنجان خبر داد و گفت: در این بازدیدها بیش از پنج هزار و ۵۶۱ قرص و داروی غیرمجاز از یک عطاری‌ متخلف در شهر زنجان کشف شد.
سرهنگ سعید بابایی، افزود: به منظور ساماندهی واحدهای عطاری و برخورد با تخلفات این دسته از صنوف، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از هشت واحد عطاری در نقاط مختلف بازدید کردند.
وی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، این عطاری متخلف به علت عدم رعایت ضوابط صنفی و تهیه و توزیع قرص‌های روان گردان، پلمب شد.
انتهای پیام/
دو خبر کوتاه از کشفیات پلیس زنجان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار