استاندار زنجان؛

مشکلات و مسائل اصناف باید با کمک دستگاه‌های دولتی حل شود

1398/10/22 - 14:35 - کد خبر: 11844 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان، با بیان اینکه نقش بازار در کنترل و نظارت بر قیمت بسیار موثر است، گفت: مشکلات و مسائل اصناف باید با کمک دستگاه‌های دولتی حل شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح الله حقیقی ظهر امروز در جلسه ستاد کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل اتاق اصناف استان زنجان، با بیان اینکه واحدهای صنفی اگر شرایط لازم را داشته باشند تسهیلات دریافت خواهند کرد، گفت: باید لیست واحدهای صنفی مورد حمایت دولت احصا شود.
وی اظهار کرد: این لیست در ستاد تنظیم بازار به روز رسانی شده و به مرکز اعلام شود تا تسهیلات لازم پرداخت شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه باید فضای جامعه امروز را آرام نگه داریم، ابراز کرد: اصناف در تمام برهه‌های زمانی حمایت لازم را از دولت و نظام داشتند و امروز هم باید فضای امن و آرامی در جامعه حاکم شود.
حقیقی به نقش اصناف در حفظ آرامش جامعه اشاره کرد و افزود: بازار در کنترل و نظارت بر قیمت بسیار موثر است و در این زمینه مدیریت لازم را مد نظر قرار دهد.
وی تصریح کرد: باید مشکلات و مسائل اصناف با کمک دستگاه‌های اجرایی حل شود و در این میان امور مالیاتی و تامین اجتماعی کمک کنند.
استاندار زنجان در پاسخ به اعتراض اصناف به فعالیت مراکز سنتی و سفره‌خانه‌ها در استان زنجان، گفت: اجرای قوانین برای این واحدها باید با واحدهای مشابه یکسان مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص میراث فرهنگی ورود کند.
حقیقی به بیمه واحدهای صنفی و تولیدی اشاره کرد و افزود: بیمه کار فرمایان این واحدها با نرخ واحد صنفی و تولیدی محاسبه شود.
وی افزود: در این وضعیت و شرایط جامعه باید آرامش در جامعه ایجاد شود چرا که دشمن با انواع مختلف درصد ایجاد فتنه انگیزی و اختلاف در ایران است و باید بیشتر حواس مان باشد.
انتهای پیام/
مشکلات و مسائل اصناف باید با کمک دستگاه‌های دولتی حل شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار