رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز مطرح کرد:

مهارت آموزی؛ کلید خلق آثار هنری و اشتغالزایی جوانان

1403/05/19 - 14:06 - کد خبر: 118427 نسخه چاپی

نصر: اختتامیه دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور (هفته پسران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز همزمان با ژوژمان آثار هنری این دانشجویان برگزار شد.

به گزارش نصر، سجاد پاکزاد در اختتامیه دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور (هفته پسران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی به عنوان سفیر علمی و مهارتی این رویداد انتخاب شده است، گفت: افتخار داشتیم میزبان دانشجویان شاهد و ایثارگر از نقاط مختلف کشور باشیم.
وی با اشاره به اینکه این دوره در ۲۵ کارگاه طی یک هفته از ساعت  ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر برگزار شد، افزود: دانشجویان به صورت عملی مهارت های انتخابی خود را آموختند و  اساتید دوره از تلاش آنها خیلی راضی بودند.
 رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز اضافه کرد: آموزش هایی که دانشجوی هنری این دانشگاه در طول یک ترم میبیند و ماه ها بعد تحویل می دهد اما این دانشجویان در طول دوره و به مدت ۷ روز به آن مرحله رسیدند که نشان از علاقه و توانمندی  بی نظیر آنها بود.
 

وی در ادامه برنامه های تفریحی و گردشی برای دانشجویان اشاره کرد و گفت: در طول یک هفته تلاش کردیم نقاط مختلف کلانشهر تبریز را به دانشجویان نشان دهیم و همچنین فوق برنامه های ورزشی و فرهنگی داشتیم و در روز آخر نیز در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با ضیافت شام میزبان این عزیزان بودیم.
پاکزاد با بیان اینکه برخی از دانشجویان با علاقه و اراده تا ۸ شب در کارگاه ها مشغول بودند و یادگیری هنر در برنامه های فرهنگی شرکت نکردند، گفت: در رویداد به همت دانشجویان و اساتید مهارت افزایی واقعی اتفاق افتاد و همه برای تولید یک اثر هنری تلاش کردند.
 

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز تاکید بر اینکه موثر بودن مهارت زایی بار دیگر اثبات شد و  در یک هفته شاهد آن بودیم، گفت: دانشجویانی که رشته تحصیلی متفاوتی داشتند با مهارت آموزی، یک اثر هنری را در یک هفته خلق کردند.
‌این گزارش می افزاید، غلامرضاچلبیان لو معاون آموزشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و معاون آموزشی طرح این رویداد در اختتامیه دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور (هفته پسران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با بیان اینکه ۲۰ اساتید دانشگاهی  و ۳ استاد از فنی حرفه ای در ۲۳ کارگاه طی یک هفته به دانشجویان مهارتی جدید آموختند، گفت: در طول یک هفته اظهار رضایت از چهره دانشجویان مشخص بود و بذر امیدی که در دل آنها کاشته شد، خستگی را از تن ما درآورد.
 

وی با بیان اینکه دانشجویان سرمایه کشور هستند و دیدن نور امید در چهره آنها مایه مباهات است، افزود: همزمان با اختتامیه رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر ژوژمان آثار هنری این دانشجویان نیز برگزار شد و انگیزه و شوق و شور آنها در ارائه هنرهایی که در طول یک هفته یاد گرفتند و به مرحله تولید رساندند دیدنی بود و امیدواریم قدر این توانمندی ها را بدانند.
معاون آموزشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این رویداد، گفت: هدف داریم  دانشگاه هنر اسلامی را به عنوان قطب مهارت آموزی و مهارت افزایی مطرح کنیم.
این گزارش می افزاید، در انتهای اختتامیه رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور، دانشجویان نمونه و ممتاز هر کارگاه تقدیر شد و جوایزی به رسم یادبود، اهدا شد.
انتهای پیام/
 

 

 


                     
مهارت آموزی؛ کلید خلق آثار هنری و اشتغالزایی جوانان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار