رئیس راهداری شهرستان اردبیل خبر داد:

ذخیره دو هزار تن نمک برای بازگشایی مسیرهای شهرستان اردبیل

1398/10/22 - 14:15 - کد خبر: 11841 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره راهداری شهرستان اردبیل از ذخیره سازی دو هزار تن نمک برای بازگشایی مسیرهای شهرستان اردبیل در زمان بارش برف و لغزنده بودن جاده‌ها خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، علی دشتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به منظور نمک پاشی در محورهای مواصلاتی اردبیل به ذخیره سازی دو هزار تن نمک و هزار و ۵۰۰ تن ماسه اقدام شده است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری هفت کیلومتر از راه‌های روستایی گندیشمین- شیخ احمد، اردبیل- سردابه و قیه چمن با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان شانه سازی، تعریض پیچ وریزش برداری انجام شده است، افزود: برای تحقق شعار زمستان بیداری در اردبیل راهدارخانه آلوارس در محور سرعین- پیچ اسکی با ۱۸۰ متر مربع آشیانه نمک در حال احداث و آماده سازی برای گردشگران زمستانی است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در مدت یاد شده تعریض تکمیل و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: از محل اعتبارات حادثه خیز دو هزار و ۵۰۰ متر از راه روستاهای ساری درق و دولت سرا توسط راهداران زحمتکش بهسازی و شن ریزی شده است.
دشتی احداث چهار کیلومتر راه روستایی در محور کریق- حور و بهسازی و آسفالت هشت کیلومتر از راه روستایی شبلی- کوهساره را درقالب طرح ابرار از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام راهداران این شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از این راه‌ها بتوان شاهد تسهیل در عبور و مرور روستاییان و رونق داد و ستد آنها بود.
وی از سه هزار و ۳۵۰ کیلومتر برف روبی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اردبیل به تعداد ۲۵۰ روستا خبر داد و تصریح کرد: راه این روستاها با استفاده از ۶۰۰ تن نمک پاشی بازگشایی شده و هم اکنون اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه روزی در راهدارخانه‌های بودالالو، سرعین، آلوارس و بخش مرکزی جهت خدمات رسانی به مردم و مسافران مستقر هستند.
انتهای پیام/
ذخیره دو هزار تن نمک برای بازگشایی مسیرهای شهرستان اردبیل خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار