مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه خبر داد:

چهار محکوم به قصاص در مراغه چشم انتظار خیران

1398/10/22 - 14:21 - کد خبر: 11839 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: چهار محکوم به قصاص و اعدام در زندان این شهرستان برای آزادی چشم انتظار حمایت خیران هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سید علاء الدین نقیبی روز یک‌شنبه در گفت و گویی افزود: با رایزنی های انجام شده از سوی این انجمن و دادستانی، این محکومان به قصاص در صورت کسب رضایت شاکیان به آغوش خانواده های خود بازخواهند گشت.
وی ادامه داد: برای اخذ رضایت و پرداخت دیه از سوی این زندانیان،  به ۴۵۰ میلیون تومان نیاز است که تاکنون حدود ۱۳۰ میلیون تومان آن از سوی خیران جمع آوری و تامین شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ محکوم و زندانی با حمایت خیران شهرستان آزاد شدند.
نقیبی گفت: این زندانیان با کمک های مالی خیران و این انجمن و پرداخت بیش از ۳۶۱ میلیون تومان آزاد و به آغوش خانواده ها بازگشته اند.
وی اضافه کرد: در سال های اخیر، محکومان و زندانیان نیازمند بسیاری با حمایت های مالی خیران شهرستان و سایر شهرهای کشور از زندان آزاد شده و خانواده های نیازمند زندانیان نیز از حمایت های آنان برخوردار شده اند.
وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های مردمی خبرداد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره ۰۱۰۶۲۶۹۳۹۱۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی ۱۰۲۱۸۱۸۴۲۱۰۰۰۰۱نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی و خیران این شهرستان و سایر شهرها برای آزادی زندانیان است.
به گزارش ایرنا، بیش از ۴۵۰ خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
انتهای پیام/
چهار محکوم به قصاص در مراغه چشم انتظار خیران خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار