آیین معارفه شهردار جدید شهر سهند برگزار شد:

شهردار سهند معرفی شد

1403/05/17 - 13:17 - کد خبر: 118299 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر سهند گفت: برخی از سود جویان، سهند را غارت کرده اند؛ یکی پاساژ دیگری دهکده ورزشی ایجاد کرده در حالی که تاکنون مطالبات خود را به شهرداری واریز نکرده است. 

به گزارش نصر، آیین تودیع و معارفه شهردار شهر سهند صبح امروز چهارشنبه 17 مرداد با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد. 
"مهدی ناصریان" رئیس شورای شهر سهند انتخاب شهردار با 7 رای قاطع را به فال نیک گرفت و گفت: انتخاب شهردار با 7 رای قاطع و اهتمام شورا نشان از حائز اهمیت بودن آن بوده و معتقدیم با تلاش و پشتکار و پایبندی به قانون و بودجه اندک از پس این مسئولیت خطیر برآیند.
وی ادامه داد: تمام تلاشمان را برای خدمت در خور شان مردم سهند به کار خواهیم بست.
ناصریان سپس به عملکرد شورا و شهرداری پرداخت و گفت: در سال سوم شورای شهر سهند، خرید 15 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه ون را تصویب کرد. 
وی تکمیل کرد: در این رابطه 165 میلیارد تومان بودجه مصوب به عنوان تسهیل سازی سیستم حمل و نقل صورت گرفته است؛ تکمیل تجهیزات و خرید ماشین آلات آتش نشانی، خرید چندین دستگاه ماشین خدمات رسان از دیگر عملکرد های مجموعه شورا و شهرداری سهند است. 
ناصریان افزود: در بودجه مصوب که با اهتمام اعضای شورا صورت گرفته است، 3 بازارچه محلی را مصوب کرده ایم و امیدواریم تا پايان سال بتوانیم شاهد بهره برداری از آن باشیم.
وی به چالش های سهند پرداخت و گفت: سهند بدون آرامستان است و نیاز دارد مسوولین استانی به این مسائل بصورت ویژه توجه کنند، برای دفن اموات باید به وادی رحمت برویم.
وی اضافه کرد: امروز پس از گذشت چندین سال شهرداری تنها یک فاز از سهند را تحویل گرفته است و شورا متهم به کار نکردن در رسانه ها نزد مردم است، این در حالی است که تاکنون از لحاظ قانونی فاز ها از سوی شرکت عمران به شهرداری تحویل داده نشده و تنها نصف فاز اول به شهرداری سهند تحویل داده شده است.
وی خطاب به مسئولین حاضر در این جلسه خاطرنشان کرد: انتظار می رود مقدمات ابتدایی و تحویل فاز ها تدریجا آغاز شود.
وی در بخش دیگری به مشکل آب شرب اشاره کرد و گفت: شبکه ایجاد آب خام چندین سال است که در سهند وجود ندارد، آبیاری که برای سهند انجام گرفته با مشکلات بسیاری روبرو است.
وی گفت: نزدیک 15 میلیارد برای آبیاری قطره ای فضای سبز بودجه در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای شهر سهند اظهار کرد: برخی از سود جویان، سهند را غارت کرده اند؛ یکی پاساژ دیگری دهکده ورزشی ایجاد کرده در حالی که تاکنون مطالبات خود را به شهرداری واریز نکرده است.
وی در پایان گفت: از مسئولین عزیز میخواهم کمک کنند تا بتوانیم.
در این مراسم از زحمات "حسین عباس زاده" شهردار سابق که غایب جلسه بود تقدیر و "محمد محمدی" بعنوان شهردار سهند معرفی شد. 
انتهای پیام/
شهردار سهند معرفی شد محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار