خبر/

ورزشگاه تلاش در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

1403/05/16 - 23:14 - کد خبر: 118269 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۱۰ گفت: در پنجمین هفته از سه‌شنبه‌های افتتاح تبریز، پروژه احیای ورزشگاه تلاش با هزینه ۵ میلیارد تومان در راستای ارتقا سرانه‌های ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، موسی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقا سرانه‌های ورزشی شهر تبریز، پروژه بازسازی ورزشگاه تلاش واقع در حوزه استحفاظی منطقه۱۰ شهرداری با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع و هزینه پنج میلیارد تومان، ۱۶ مردادماه به بهره‌برداری می رسد.
وی افزود: عملیات تعویض چمن مصنوعی، بازسازی دیوارهای پیرامونی ورزشگاه و اجرای آجرپلاک، احداث سرویس بهداشتی چهار چشمه، یک حمام دوش و یک باب انباری و همچنین بازسازی رختکن و آبدارخانه از جمله اقدامات شهرداری تبریز در این ورزشگاه است.
وی تشریح کرد: با افتتاح این مجموعه، ضمن افزایش رضایتمندی شهروندان، تحول اساسی در افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی کلان‌شهر تبریز ایجاد خواهد شد.
ورزشگاه تلاش به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۱۰ احیا و عصر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.
همایش بزرگ خانوادگی بادبادک‌پرانی روز جمعه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در محوطه مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.
همایش بزرگ خانوادگی بادبادک‌پرانی به همت مدیریت فرهنگی، اجتماعی و مدیریت تربیت بدنی شهرداری این منطقه در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرک خاوران برگزار می‌شود.
این همایش با حضور گرم خانواده‌های محترم، روز جمعه ۱۹ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ با ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در محل محوطه مرکز همایش‌های بین‌المللی آغاز و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه خواهد داشت.
دراین همایش ضمن اهدای رایگان بادبادک برای شرکت‌کنندگان، جوایز ارزنده‌ای نیز به نفرات منتخب اهدا خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، همایش بزرگ خانوادگی بادبادک‌پرانی در شهرک خاوران با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی استان آذربایجان شرقی، باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری تبریز، کمیته پرواز کایت استان و شهرداری منطقه۹ برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/
ورزشگاه تلاش در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار