مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل؛

تمامی مناطق اردبیل به شبکه اتصال فیبر نوری مجهز شده‌اند

1398/10/22 - 13:00 - کد خبر: 11826 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: درحال حاضر تمام مناطق شهر اردبیل به زیرساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از فیبر نوری تجهیز شده اند و با توجه به هزینه‌های بالای فیبر نوری باید درخواست‌های مردمی در مناطق به حد نصاب برسد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، بهمن اسماعیل‌زاده ظهرامروز با حضور در جمعی از اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار داشت: اینترنت فیبر نوری، سریع‌ترین تکنولوژی ارائه اینترنت پرسرعت است، در این تکنولوژی جریان داده بر اساس نور بوده و بنابراین قابلیت حجم انبوهی از داده‎ها را دارد.
وی با اشاره به اینترنت فیبر نوری اتانوما در اردبیل افزود: بحث توسعه‌ای بر حسب درخواست‌های مردمی انجام و سپس تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از خدمات فیبر نوری در محل مورد نظر نصب می‌شود و با توجه به هزینه‌های بالای فیبر نوری باید درخواست‌های مردمی در مناطق به حد نصاب برسد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل بیان کرد: هزینه دریافتی از متقاضیان بهره‌مندی از فیبر نوری نیز به پهنای باند درخواستی مشترکین وابسته بوده و از 50 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغیر است و حداقل باید 32 مورد درخواست موردی در هر منطقه از شهر اردبیل برای اتصال به شبکه فیبر نوری انجام شود تا شرکت مخابرات نیز اقدام به فعال سازی فیبر نوری در محدوده مورد نظر نماید.
اسماعیلزاده تصریح کرد: زیرساخت‌های اصلی و اولیه در خصوص توسعه خطوط فیبر نوری در استان اردبیل ایجاد شده و در حال حاضر در تمام مناطق شهر اردبیل تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از فیبر نوری موجود است.
انتهای پیام/
تمامی مناطق اردبیل به شبکه اتصال فیبر نوری مجهز شده‌اند خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  کاظم پاداشی   3 سالها پیش  

من ثبت نام کرد ه ام از تارنوما بیش از ۲ ساله؟ آدرس اردبیل دروازه مشگین داروپخش داوری۱ ولی مخابرات هیچ اقدامی نکر ده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
پژوهشیار