شهردار تبریز در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز/

پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، تنها با همکاری بین سازمانی ممکن است

1398/10/22 - 10:57 - کد خبر: 11811 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: برای پیش گیری از ساخت ساز غیر مجاز نیازمند همکاری تمامی ارگان ها هستیم، مخصوصا بخش هایی که راه را برای اینگونه افراد هموار می کنند.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با ارائه گزارش مصور عملکرد پروژه های عمرانی شهرداری تبریز از ابتدای سال جاری در این جلسه توسط تعاون عمرانی شهرداری اشاره کرد.
وی در خطاب به فریدون بابایی اقدم گفت: برای پیش گیری از ساخت ساز غیر مجاز نیازمند همکاری تمامی ارگان ها هستیم، مخصوصا بخش هایی که راه را برای اینگونه افراد هموار می کنند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابل عوامل ساخت و ساز غیر مجاز و تخریب ۱۲ ساختمان غیر مجاز در منطقه ۱۰ ، گفت: البته ساخت و ساز در منطقه حاشیه نشینی بحث کاملا جدایی است و شهرداری باید به فکر اقدامی سازنده برای این مناطق باشد.
شهردار تبریز افزود: موضوع بازآفرینی بافت فرسوده بر عهده دولت است و ما به عنوان شهرداری تنها واسطه این کار هستیم.
وی در این خصوص، ادامه داد: شهرداری با تاکید شورای اسلامی شهر و درخواست مردم، برخی پروژه ها را آغاز کرده است تا اقدامات سازننده ای داشته باشد.
شهین باهر اضافه کرد: بیشترین احیای بافت فرسوده در منطقه چهارراه شهید بهشتی انجام شده است.
در ادامه جلسه به رقم پروژه های نه ماهه شهرداری تبریز اشاره شد، طبق این گزارش تا کنون پروژه ها در پنج عنوان با مبلغی معادل ۷۳۴ میلیار تومان در حال اجراست.
این پنج عنوان شامل بودجه قطار شهری به رقمی معادل ۱۳۸ میلیارد تومان، تملک در سطح شهر ۱۸۰ میلیارد تومان که ۶۷ میلیارد تومان آن محقق شده است، خرید تجهیزات سازمانی، آتش نشانی و... ۸۲ میلیارد تومان که ۳۴ میلیارد تومان آن تحقق یافته است، مابقی رقم نیز مربوط به توسعه فضای شهری و همچنین پروژه های عمرانی است.
انتهای پیام/
 پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، تنها با همکاری بین سازمانی ممکن است گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار