خبر/

مرکز منتخب جامع سلامت شهدای خدمت شهرستان هوراند افتتاح شد

1403/05/14 - 08:41 - کد خبر: 118007 نسخه چاپی

نصر: مرکز منتخب جامع سلامت شهدای خدمت شهرستان هوراند با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش نصر، این پروژه در زمینی به وسعت بیش از ۹ هزار مترمربع با ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه کرد ۸۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این مرکز بیمارستانی، گفت: این مرکز یکی از پروژه های مهم دولت سیزدهم است که امروز جهت خدمات رسانی به مردم منطقه به بهره برداری رسید.
وی افزود: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام بود و این پروژه نیز که تا آغاز به کار دولت سیزدهم حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، یکی از آنهاست که احداث و تجهیز شده است.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر در آینده نیاز منطقه بر این باشد که بیمارستان احداث شود، این مرکز قابلیت تبدیل به بیمارستان را دارد.
محمدی همچنین احداث راه های ارتباطی را امری مهم دانست و گفت: مهمترین شاخص توسعه و پیشرفت هر منطقه ای وجود زیر ساخت هاست که راه مناسب یکی از آنهاست.
مرکز جامع شبانه روزی سلامت شهرستان هوراند دارای آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، اتاق احیا و پزشک عمومی است و پزشکان متخصص نیز در طول هفته طبق برنامه در این مرکز خدمات رسانی خواهند کرد.
هوراند در سال ۱۳۹۲ به عنوان بیست و یکمین شهرستان آذربایجان‌شرقی، سند جدایی خود از شهرستان اهر را گرفت و تبدیل به شهرستان شد .
این شهرستان از شمال و غرب با کلیبر، از شرق با اردبیل و از جنوب با شهرستان اهر همسایه است و از ۲ بخش مرکزی و چهار دانگه و یک نقطه شهری به نام هوراند تشکیل شده است .
انتهای پیام/
مرکز منتخب جامع سلامت شهدای خدمت شهرستان هوراند افتتاح شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار