خبر/

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در شهرستان میانه

1403/05/13 - 23:21 - کد خبر: 117998 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کاهش ۱۵ درصدی سرقت ها و افزایش ۷۸درصدی در کشف آنها خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ حسن رفیعی با اشاره به کاهش وقوع سرقت‌ها در شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف مجموعه پلیس شهرستان و رعایت آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی توسط شهروندان، وقوع سرقت‌ها ۱۵ درصد کاهش و همچنین افزایش ۷۸ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های به‌عمل آمده از فروردین ماه سالجاری خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در شهرستان مطلوب بوده که انشاءالله با همین روند تا پایان سال ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس موضوع سرقت ها است، افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدارها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده، چراکه پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.
سرهنگ رفیعی خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی و اقدامات تاثیرگذار درخصوص محکومین متواری، کنترل مجرمان حرفه‌ای، اجرای طرح‌های مختلف ارتقاء اجتماعی و امنیت محله محور، اجرای طرح آرامش در شهر ، حمایت همه جانبه دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان از پلیس و تصمیم و برخورد قاطع ایشان و همچنین مراجع قضایی با سارقان و مجرمین از جمله دلایل دست‌یابی کاهش سرقت ها در سطح شهرستان که در نتیجه، ۷۸ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان گفت : آگاه سازی مردم در زمینه راه‌های پیشگیری از سرقت بسیار موثربوده و هدف پلیس، مردم‌محور کردن امر پیشگیری و مشارکت عموم در این خصوص می‌باشد که اصحاب رسانه و شبکه‌های مجازی هم رسالت خود را با ارسال پیام‌های هشداردهنده انتظامی و آگاه سازی مردم انجام داده تا بتوانیم شاهد کاهش چشمگیر و مؤثر این آسیب اجتماعی در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/
کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در شهرستان میانه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار