دبیر هیات وزنه برداری استان زنجان؛

نخستین طلای تاریخ وزنه‌برداری بزرگسالان زنجان کسب شد

1398/10/22 - 10:00 - کد خبر: 11788 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات وزنه برداری استان زنجان، گفت: حسین نجفی با نشان دادن توانمندی‌های بالای خود در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان ایران، زنجان را برای نخستین بار صاحب نشان طلا کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، داوود وثیق امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور "گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی" که در حکم انتخابی تیم‌ ملی نیز بود ۱۱۲ ورزشکار منتخب و برتر از ۲۸ استان از ۱۸ دی ماه به مدت سه روز در اهواز برگزار شد.
وی اظهار داشت: نجفی ورزشکار زنجانی حاضر در این رقابت‌ها که در دسته ۶۱ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت در حرکت یک ضرب توانست با ثبت رکورد ۱۱۳ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب نیز با ثبت رکورد ۱۴۳ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت و به دو نشان نقره دست یافت.
وثیق افزود: این وزنه‌بردار زنجانی در مجموع حرکات یک‌ ضرب و دو ضرب توانست با ثبت رکورد ۲۵۶ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت و در واقع نخستین نشان طلای تاریخ وزنه‌برداری استان زنجان در این رده سنی (بزرگسالان) به دست آمد.
دبیر هیات وزنه برداری استان زنجان گفت: امیر عزیزی، دیگر ورزشکار زنجانی اعزامی به این رقابت‌ها نیز که با یک وزن بالاتر پی به میدان گذاشت در مجموع با ثبت رکورد ۳۵۳ کیلوگرم عنوان پنجمی را کسب کرد.
انتهای پیام/
نخستین طلای تاریخ وزنه‌برداری بزرگسالان زنجان کسب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار