مجموعه ورزشی جوانمردان و سالن چندمنظوره بحران شهرداری منطقه دو به بهره برداری رسید

1403/05/11 - 10:01 - کد خبر: 117815 نسخه چاپی

نصر: با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز، مجموعه ورزشی جوانمردان و سالن چندمنظوره بحران شهرداری منطقه دو افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی، حجت الاسلام کاظم زعفرانچیلر، یاسین بجانی، احد صادقی و حکیمه غفوری از اعضای شورای شهر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز و چند تن از معاونان و مدیران شهرداری، شاهوردی  شهردار منطقه ۱ و جمع کثیری از کارکنان شهرداری، مجموعه ورزشی جوانمردان در چاوان و سالن چندمنظوره بحران شهرداری منطقه ۲ در مراسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ابتدای این مراسم موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه بر اساس تاکیدات شهردار تبریز و به دنبال سه شنبه های افتتاح، مجموعه ورزشی جوانمردان در ۱۲ هزار مترمربع و با صرف هزینه ۲۷ میلیارد تومان افتتاح می شود، گفت: در راستای توزیع امکانات ورزشی و گسترش فرهنگ ورزش و سلامتی، سالن ورزشی جوانمردان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و سالن ورزش های رزمی در ۳۰۰ متر مربع به همراه چهار زمین ورزشی خاکی تنیس در پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع، زمین پینت بال در دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و زمین اسکیت در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید. وی ایجاد مجموعه های ورزشی را در راستای داشتن شهری سالم و شهروندانی سالم ذکر کرد و افزود: این مجموعه ورزشی علاوه بر استفاده جوانان شهر تبریز می تواند مورد استفاده جوانان فتح آباد، شاد آباد و چاوان هم قرار گیرد.
علی پور، همچنین از افتتاح سالن چندمنظوره بحران منطقه ۲ و ساختمان اداری جنبی آن در زیربنای کلی دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و صرف ۹ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و تصریح کرد: این سالن در مواقع عادی برای انجام ورزش های مختلف و در مواقع بحرانی برای اسکان موقت شهروندان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد زعفرانچیلر هم ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورای شهر و شهردار تبریز برای به ثمر رسیدن پروژه ها، اجرای پروژه های ورزشی متعدد توسط علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲ را مایه سربلندی اعلام کرد و گفت: تغییر رویکرد در شهرداری و مدیریت شهری و توجه به امر ورزش توسط مدیران، امری ستودنی است.
وی اثرات مطلوب ورزش های همگانی و همبستگی اجتماعی در قالب مسابقات و فعالیت های تیمی، برای ارتقای سلامتی شهروندان و کاهش بزه کاری بسیار موثر دانست و افزود: بازخورد مثبت فعالیت های گروهی ورزشی در کارنامه دوره ششم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری بسیار مشهود است که امیدواریم در راه سلامتی شهروندان و جامعه تداوم یابد.
گفتنی است: آئین بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرداری منطقه ۲ با اجرای حرکات ورزش باستانی نوجوانان پوریای ولی همراه بود.
انتهای پیام/
مجموعه ورزشی جوانمردان و سالن چندمنظوره بحران شهرداری منطقه دو به بهره برداری رسید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار