معاون اول رئیس جمهور:

شهادت اسماعیل هنیه یکی از جلوه‌های تروریسم دولتی است

1403/05/10 - 12:57 - کد خبر: 117740 نسخه چاپی

نصر: معاون اول رئیس جمهور با تسلیت رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: شهادت اسماعیل هنیه به عنوان یکی دیگر از جلوه های «تروریسم دولتی» و از پیامدهای سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی است.

به گزارش نصر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در واکنش به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، در پیامی ضمن تسلیت شهادت هنیه، گفت: شهادت اسماعیل هنیه به عنوان یکی دیگر از جلوه های «تروریسم دولتی» و از پیامدهای سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و نقض آشکار و پی در پی مقررات بین المللی است.
عارف افزود: این اقدام مذبوحانه مبتنی بر اهدافی شوم از جمله بحران آفرینی جدید در سطح منطقه و به چالش کشیدن مناسبات منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی به ویژه در آغاز به کار «دولت وفاق ملی» بوده است.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شهادت اسماعیل هنیه چالشی در مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند و انگیزه جدیدی برای پیوند بیشتر میان مجاهدان علیه دهه‌ها اشغال، سرکوبگری و جنایت بدل خواهد شد، گفت: اینجانب شهادت این انسان آزاده، مومن و پرهیزکار را به آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. به یاری خداوند، پیروز نهایی برای فلسطین مقاوم خواهد بود.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/
شهادت اسماعیل هنیه یکی از جلوه‌های تروریسم دولتی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار