یادداشت/

خطای نابخشودنی

1398/10/21 - 17:05 - کد خبر: 11773 نسخه چاپی

نصر: در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و کشته شدن دهها انسان بی گناه و مظلوم، اگرچه حادثه ای مرتبط با اموردفاعی بوده است. اما حقیقتا حادثه ای هولناک و بسیار دردناک برای مردم و غیرقابل تحمل برای بازماندگان محسوب می گردد.

درست است که بهنگام شعله ور شدن نائره جنگ، بعضا، تر و خشک با هم می سوزند و اما کشته شدن با علت خطای سهوی، درد و غم حادثه را صدچندان می کند.
وقوع چنین حادثه ای بیانگر عدم هماهنگی کامل در مواقع بحرانی و خطر آفرین در کشور بوده و الزاما باید مورد توجه کافی همه دست اندرکاران مدیریت بحران و عملیات های مشابه قرار بگیرد.
مساله مهم دیگر اعلام دیر هنگام علت حادثه  و تلاش برای ارایه اطلاعات نادرست و بیان نظرات غیر کارشناسی توسط مسئولین مختلف بود که به عنوان نقطه ضعفی آشکار در مدیریت پس از حادثه شاهد آن بودیم واکنون پس ازاعلام رسمی علت حادثه، متاسفانه  شاهد بی اعتباری نظام اطلاع رسانی کشور در نظر افکار عمومی جهانیان و مردم کشور هستیم!
اینک باید به ملت بزرگ و صبور ایران و تمامی بازماندگان این اتفاق ناگوار و خطای نابخشودنی حق بدهیم که خواستار اقدام جدی و شفاف با مسببین وقوع  این حادثه هولناک باشند. و البته بر عهده مقامات و مسئولین سازمانهای مرتبط است که ضمن برخورد و اقدامات لازم ،  مردم را از عدم تکرار چنین حوادثی مطمئن کنند.
انتهای پیام/
خطای نابخشودنی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار