استاندار زنجان؛

حضور به موقع مردم در صحنه‌ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

1398/10/21 - 15:15 - کد خبر: 11763 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: طی ۴۱ ساله گذشته حضور به موقع مردم در صحنه‌ها، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و حرکت بی‌نظیر اخیر و حماسه آفرین در تشییع سپهبد قاسم سلیمانی از جمله آن به شمار می‌رود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد عده ای از این حضور به ویژه در انتخابات سوء استفاده کنند افزود: ملت ایران  با آگاهی و شناخت لازم نسبت به انتخاب نامزد مود نظر اقدام خواهند کرد و در این میان هدف از برگزاری انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
وی اظهار داشت: نمایندگان تعیین صلاحیت شده باید به قوانین احترام گذاشته و موارد یاد شده را رعایت کنند که به غیر آن تخلف بوده و این مسائل به دقت رصد می شود.
استاندار زنجان ادامه داد: امروز (۲۱ دی) اسامی افراد تایید صلاحیت شده ابلاغ می شود و به زودی جلساتی با این نامزدها جلسه برگزار خواهد شد.
حقیقی با اشاره به اینکه داعش کثیفت ترین، بی رحم ترین نوکر آمریکای ظالم و فاسد است افزود: داعش خوشحالی خود را از شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد و این موضوع ثابت می کند آنان تروریستی هایی هستند که خود آمریکا پرورش داده است.
وی در ادامه بر ضرورت عملیاتی وارد شدن به برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم تا اعتماد سازی کرده، عامل وحدت بوده و قدردان مردم باشیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز دراین جلسه با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال گفت: طی این دهه ضروری است زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز فراهم شود که در این زمینه با برنامه ریزی لازم برای برگزاری منسجم برنامه ها اقدامات لازم انجام می گیرد.
حجت الاسلام علی ناصر افزود: پس از مشخص شدن اعضای کارگروه در جلسات، برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی هر چه زودتر ارائه تا هماهنگی لازم انجام شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: کارگروه های تشکیل شده در خصوص دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر شعاری است و هنوز کارگروه های محتوایی بعد از ۴۰ سال شکل نگرفته است.
حجت الاسلام  سعید احمدی  افزود: هم اکنون  جنگ در فضای مجازی  گسترش یافته  و در این راستا  باید کارگروهی تشکیل شود تا دهه فجر در این فضا بخوبی و برای گروه های هدف تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برنامه های دهه فجر امسال در دو هزار و ۵۰۰ مدرسه این استان برگزار خواهد شد.
ابراهیم رفیعی با تاکید براینکه دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت، افزود: مراسم چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز در برنامه ها بصورت هنرمندانه گنجانده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تنها متولی سند تحول آموزش و پرورش نیست بلکه همکاری و مشارکت همه دستگاه های متولی امری بسیار ضروری است.
انتهای پیام/
حضور به موقع مردم در صحنه‌ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار