بحرانِ جده «والورده» را به جدایی محکوم کرد:

هشدار السد به بارسا؛ اطراف «ژاوی» نپلکید

1398/10/21 - 14:45 - کد خبر: 11759 نسخه چاپی

نصر: بدنبال اتفاقات رخ داده در سوپرجام اسپانیا و شکست بارسلونا در ۱۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه نهایی مقابل اتلتیکو، باشگاه بارسلونا با اعزام هیاتی به دوحه قطر، خواستار حضور بی‌درنگ «ژاوی هرناندز» روی نیمکت خود شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «اُسکار گرائو» مدیر اجرایی و «اریک آبیدال» مدیر فنی آبی اناری‌ها روز گذشته راهی دوحه شدند تا مذاکرات ابتدایی خود را با ستاره اسبق کاتالان‌ها آغاز کنند.
این نشست با هدف پیشنهاد قراردادی دو ساله با ژاوی چند روز پیش برنامه‌ریزی شده بود اما پس از تشدید شرایط بدنبال شکست مقابل اتلتیکو در جده، این مذاکرات سرعت گرفت.
«ارنستو والورده» روزهای پایانی خود را روی نیمکت آبی اناری‌ها سپری می‌کند و باید جای خود را به شاگرد سابق بدهد.
در این بین، باشگاه در تلاش است تا حس آرامش را به خارج از نیوکمپ منتقل کند؛ در واقع از داخل باشگاه به هواداران اطمینان داده شده است که «جوزپ ماریا بارتومئو» در شرایط فعلی قصد اخراج والورده را نداشته و او به کار خود ادامه می‌دهد.
اما آشوب رسانه‌ای از گزارش رادیو راک یک مبنی بر ملاقات گرائو و آبیدال با ژاوی در دوحه آغاز شد.
در صورتی که ژاوی این پیشنهاد را رد کند که به نظر بعید می‌رسد، والورده همچنان روی نیمکت بارسا خواهد ماند زیرا در شرایط کنونی هیچ جانشین مشخص و قابل اعتمادی در بازار وجود ندارد.
این در حالی است که «ترکی العلی» مدیر باشگاه السد در گفت‌وگو با تارنمای رسمی این باشگاه اعلام کرد: موضوع رفتن ژاوی به بارسلونا امری طبیعی و قابل انتظار است زیرا بارسا خانه اول او بوده و باید یک روز به آنجا بازگردد اما در حال حاضر او سرمربی السد است.
ژاوی و تیمش روی دیدار پیش رو مقابل الریان تمرکز کرده اند و ما می دانیم که باشگاهی به بزرگی و حرفه‌ای بارسلونا برای مذاکره در خصوص چنین موضوعاتی، از مجاری رسمی وارد عمل خواهد شد.
انتهای پیام/
هشدار السد به بارسا؛ اطراف «ژاوی» نپلکید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار