مدیر عامل خودروسازی اسنا مطرح کرد:

نوسازی حمل و نقل عمومی در تبریز/تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری تبریز 

1403/05/07 - 12:01 - کد خبر: 117457 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل خودروسازی اسنا با اشاره به تحقق توسعه حمل و نقل شهری به واسطه تولید اتوبوس با فناوری نوین، از تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری جدید به شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، جلیل هاشمی،با بیان اینکه شهرداری تبریز قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری( قابل افزایش تا ۱۵۰ دستگاه )  را با شرکت خودروسازی اسنا که تولید کننده اتوبوس در تبریز است، منعقد کرد، گفت: بخش اول اتوبوس ها به تعداد بیست دستگاه و با رنگ آبی فیروزه ای روز چهارشنبه سوم مرداد توسط شرکت خودروسازی اسنا تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز شد و الباقی در ماه های آینده تولید و تحویل خواهد شد . 
وی با بیان اینکه اتوبوس های تولیدی شرکت اسنا  از آخرین استانداردهای بین المللی و ملی برخوردارند و از لحاظ آلایندگی استاندارد یورو ۵ EEV می باشند، افزود:قریب به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس های دو کابین و ۱۰۰ دستگاه اتوبوسهای تک کابین اسنا از سال های قبل در شهر تبریز برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود . 
مدیر عامل اسنا اضافه کرد: این شرکت با همت مدیران و مهندسین و کارگران زحمتکش خود آمادگی دارد هر گونه نیازمندی شهر تبریز به انواع اتوبوس های دیزلی و حتی برقی را تولید و تأمین کند و هیچگونه محدودیتی ندارید، فقط لازم است مدیران شهری با همت برای رفاه حال مردم و ارتقاء کمی و کیفی حمل و نقل عمومی به توانمندی این شرکت داخلی اعتماد نموده و از تولید داخلی حمایت کنند . 
هاشمی ادامه داد: تولید اتوبوس در شرکت خودروسازی اسنا صنعت قطعه سازی کشور را هم فعال تر ‌و موجب اشتغال و تولید بیشتر خواهد گردید .
 

انتهای پیام/
نوسازی حمل و نقل عمومی در تبریز/تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری تبریز  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار