خبر/

تبریز میزبان مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی اسپرینت 

1403/05/07 - 15:32 - کد خبر: 117424 نسخه چاپی

نصر: مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی اسپرینت نهم و دهم مرداد ماه در پارک باغشمال تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، محمد حسین فوطه بافان رئیس هیات اسکی آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر با اشاره به میزبانی تبریز از لیگ بین المللی رولر اسکی اسپرینت ۲۰۰ متر، گفت:  این مسابقات در ۲ بخش بانوان آقایان و با حضور ۵۵ ورزشکار از ۱۲ استان شامل آذربایجان شرقی، تهران، البرز، همدان، خراسان رضوی، کرمانشاه، اردبیل، زنجان، لرستان، گیلان، مرکزی و مازندران از نهم تا دهم مرداد ماه ۱۴۰۳ در سه بخش اسپرینت ۲۰۰ متر، ۱۵ کیلومتر و ۱۵ کیلومتر کلاسیک در پارک باغشمال تبریز برگزار خواهد شد. 
وی افزود: رولر اسکی ورزش میان رشته‌ای است و ورزشکاران در فصل‌های غیر از زمستان با آن تمرین می‌کنند و در فدراسیون جایگاه دارد و همچنین در فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.
فوطه بافان با بیان اینکه آذربایجان شرقی جز استان های سرآمد در رشته رولر اسکی است، بیان داشت: خوشبختانه استعداد های خوبی در این استان وجود دارد و سال گذشته سه نفر از ورزشکاران استان به مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی اعزام شدند.
رییس هیات اسکی استان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد میزبانی شایسته ای از ورزشکاران کشور بجا آوریم و تیم آسیا ژوله به نمایندگی از استان در این مسابقات حضور خواهد یافت و نفرات برگزیده سه دوره از مسابقات در مسابقات آسیایی تایلند حضور خواهند یافت.
گفتنی است این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ نهم و دهم مرداد ماه در پارک باغشمال تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
تبریز میزبان مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی اسپرینت  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار