یادداشت/

بگذارید "دولت مدل پزشکیان" شکل بگیرد!

1403/05/06 - 08:21 - کد خبر: 117341 نسخه چاپی

نصر: هیچ فرد، جریان، ائتلاف یا گروه سیاسی و قومی، حق "مصادره" پزشکیان و "میراث خواری" طیفی و تشکیلاتی از دولت آینده او و برنامه های اختصاصی اش را ندارد؛ حتی اگر، در فعالیت و تلاشی حزبی و انتخاباتی، سهمی در پیروزی و موفقیت سیاسی رئیس جمهور منتخب برای خود قائل باشد.

فراموشی هدفمند مانیفست انتخاباتی پزشکیان، ذیل جمله زیبای "برای ایران"، که از ابتدا، پالس های پرهیز از قوم گرایی، انحصارطلبی، نوخالص سازی و حتی سهم بری های حزبی را مخابره کرد، در حال تبدیل شدن به بزرگ ترین آسیب و تهدید در مسیر تحقق "آشتی ملی" است؛ سناریویی که شاهد تحمیل تدریجی آن به پزشکیان هستیم.
امروز، رهایی رئیس جمهور منتخب از حصار مصادره کنندگان حزبی و بخش خاص از بانیان وضع موجود و همچنین، صیانت از دولت آینده در راستای تامین منافع ملی و تحقق برنامه های انتخاباتی پزشکیان، اصلی ترین وظیفه و ماموریتی است که باید از سوی دلسوزان و علاقمندان به تشکیل کابینه ای قوی دنبال شود.
ای کاش، پیش از آن که دیر شود، رئیس و اعضای شورای راهبردی دولت چهاردهم، جریان اصلاح طلبی، گروه ها و جریان های قومی، منطقه ای، فعالان و روسای ستادی و انتخاباتی رئیس جمهور منتخب و دوستان دیرینه پزشکیان، اطراف او را خالی کنند، دست از سرش بردارند و اجازه دهند، "دولت مدل پزشکیان" شکل بگیرد!

به قلم احد نقش شور
انتهای پیام/
بگذارید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار