در بازدید مسئولان استانی و شهری قم از مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری شهید آل هاشم مطرح شد:

پروژه خیابان ۴۵ متری شهید آل هاشم تبریز اولین دیگری رقم زد/ شاهد اجرای فعالیت‌های چشمگیری در حوزه بازآفرینی شهری هستیم

1403/05/04 - 17:32 - کد خبر: 117300 نسخه چاپی

نصر: همزمان با اجرای پروژه ۴۵ متری خیابان شهید آل هاشم تنی چند از مسئولان استانی و شهری قم از این پروژه عظیم بازدید به عمل آورده و اقدامات انجام یافته در این پروژه را تحسین کردند.

به گزارش نصر، در این بازدید شهردار منطقه ۱ طی گزارشی اعلام کرد: این پروژه تحت عنوان راه نجات تبریز به طول ۱۶۰۰ متر و عرض ۴۵ متر بوده که با هزینه‌ای در بخش تملک و عمرانی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سه فاز آغاز شده و هم اکنون در مراحل نهایی اجرای فاز اول می‌باشیم.
 حمید شاهوردی افزود :۶۴۲  باب ملک مسکونی و تجاری در این مسیر واقع بود که هم اکنون شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی تملک کل مسیر و اتمام فاز اول هستیم که در فاز اول ۷۵۰۰ متر مربع توزیع آسفالت را شاهد بودیم و ۵۰۰۰ متر عملیات جدول کشی انجام پذیرفته است .
 این گزارش می‌افزاید: مدیران استان قم از این ابر پروژه به عنوان یکی از الگوهای اجرایی برای سایر شهرها نام بردند و اعلام داشتند: این پروژه در نوع خود بی‌نظیر است و اجرای چنین پروژه‌ای توان بسیار بالایی را طلبیده و نیاز به ماه‌ها بررسی و تخصص و مدیریت دارد که بی‌شک شهرداری تبریز به ویژه شهردار تبریز  و منطقه یک توانسته‌اند این امر را محقق کنند.
شایان ذکر است مهمانان استانداری و شهرداری قم از تمامی بخش‌های اجرا شده این پروژه که در سطح حوزه منطقه ۱۰ واقع  و شهرداری منطقه یک عملیات تملک و عمرانی آن را اجرا می‌نمایند بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام/
پروژه خیابان ۴۵ متری شهید آل هاشم تبریز اولین دیگری رقم زد/ شاهد اجرای فعالیت‌های چشمگیری در حوزه بازآفرینی شهری هستیم نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   تارویردی   ماه پیش  

باسلام وعرض ادب درود به مسئولان مسئولیت پذیر و انقلابی وطنم آذربایجان شرقی و ایران عزیزتر ازجانم سلامت وپاینده و خسته نباشید
پژوهشیار